Gå til innhold

Til dere som ikke trodde meg (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 81e4d...1f3
Skrevet

???

Anonymous poster hash: 075d9...208

Skrevet

"til de som ikke trodde meg" skrev jeg. altså da var det ikke rettet til deg. Men jeg skrev om at min bror ble nærmest drept av en russejente. og da trodde ikke folk på meg fordi det ikke var på nyhetene. eeeh...

Anonymous poster hash: b32bd...653
Skrevet

Fatter ikke at folk virkelig kunne tro dette var tull..

Hvordan går det med din bror HI? 💞

Anonymous poster hash: 3a447...a6a

Skrevet

Var det helt uprovosert? Håper hun er anmeldt?

Anonymous poster hash: ca676...1a2
Skrevet

Hva skulle det der bevise sånn egentlig i så tilfelle da? En privat video på en fb profil?? So what om noen ikke trodde deg her inne, du ville ikke si mer av hensyn til din bror og her legger du ut masse informasjon plutselig, fordi noen trodde du trollet, du er enkel altså.

Anonymous poster hash: 35694...4b5
Skrevet

"til de som ikke trodde meg" skrev jeg. altså da var det ikke rettet til deg. Men jeg skrev om at min bror ble nærmest drept av en russejente. og da trodde ikke folk på meg fordi det ikke var på nyhetene. eeeh...

Har ikke lest første innlegg. Men man ser da ingenting av det klippet der...

Anonymous poster hash: 81e4d...1f3

Skrevet

Jeg har ikke lest første innlegget ditt, men skjønner jo at noen var skeptiske. Det kommer jo gjerne på nyhetene når uprovosert vold nesten fører til døden...

Ikke at det klippet der beviser noe da, det viser jo ingenting.

Anonymous poster hash: b8b13...1b2
Skrevet

Hva skulle det der bevise sånn egentlig i så tilfelle da? En privat video på en fb profil?? So what om noen ikke trodde deg her inne, du ville ikke si mer av hensyn til din bror og her legger du ut masse informasjon plutselig, fordi noen trodde du trollet, du er enkel altså.

Anonymous poster hash: 35694...4b5

ja altså, visste ikke hva han ville ut med siden han ikke kontaktet avisen. men nå er innlegget delt av hans kompiser og er åpent for alle. navnet hans er ikke lagt ut. og han syns det er greit at videoen er delt. ferdig med det.

jeg syns det skal komme ut som en advarsel. velger en å bruke vold, tar en sjanser. det kunne gått helt fint og hun ville vknet dagen etterpå uten konsekvenser. men han kunne dødd, da hadde livet hennes vrt ødelagt. velger du å bruke vold, kaster du en terning. hva utfallet blir kan du ikke vite. hun kommer ti lå ha dette på rullebladet for alltid. fordi hun drakk for mye og ble aggressiv i fylla. og jeg er forbanna for det første fordi legevakten sendte han hjem første gang han var inne, og fordi han har nettopp blitt far og er skadet for livet dette fortjente han ikke.

Skrevet

Var det helt uprovosert? Håper hun er anmeldt?

Anonymous poster hash: ca676...1a2

politiet har funnet henne ja!

Skrevet

Fatter ikke at folk virkelig kunne tro dette var tull..

Hvordan går det med din bror HI?

Anonymous poster hash: 3a447...a6a

han er stabil men har fått en liten hjernesade. takk som spør <3

Skrevet

Jeg forsåt virkelig ikke ditt behov for å "bevise" dette og dele det her inne

Anonymous poster hash: 910df...389

Skrevet

Jeg forsåt virkelig ikke ditt behov for å "bevise" dette og dele det her inne

Jeg forstår ikke skulle det stå

Skrevet

Jeg har ikke lest første innlegget ditt, men skjønner jo at noen var skeptiske. Det kommer jo gjerne på nyhetene når uprovosert vold nesten fører til døden...

Ikke at det klippet der beviser noe da, det viser jo ingenting.

Anonymous poster hash: b8b13...1b2

Det er PLENTY av tilfeller av grov vold som aldri kommer på nyhetene, bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: 1e228...045

Skrevet

Jeg får ikke sett noe. Er det fjernet fra fb?

Anonymous poster hash: f5974...3e9

Skrevet

Kommer ikke opp noe når en trykker på linken..

Anonymous poster hash: a91e3...e2c
Skrevet

Ser heller ingen video. Fortell hva den visste da/ hva som skjedde siden din bror ble skadet.

Anonymous poster hash: 76fb0...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...