Gå til innhold

Jobbintervju

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt innkalt til intervju imorgen, min sjef vet ikke at jeg har søkt på jobb og vil mest sannsynlig ikke ta det pent. Være ærlig å si ifra eller lage en falsk unnskyldning? Instinktet mitt er å stå for det jeg gjør, men vil ikke ødelegge arbeidsforholdet hvis jeg ikke får jobben.

Råd/innspill?

Anonymous poster hash: 4c2b3...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si du behøver fri til et privat ærend?

Anonymous poster hash: 802f8...a54

Skrevet

Det er ikke et alternativ, vil ikke få fri og bare få kjeft 😢

Skrevet

Ta en sykt barn dag:p (her blir det sikkert mange fine svar:p)

Si du skal til tannlegen!

Hadde ikke sagt hva du skal, for som du sier er set dumt å ødelegge i tilfelle du ikke får jobben!

Anonymous poster hash: 28c4d...806

Skrevet

Ta en sykt barn dag:p (her blir det sikkert mange fine svar:p)

Si du skal til tannlegen!

Hadde ikke sagt hva du skal, for som du sier er set dumt å ødelegge i tilfelle du ikke får jobben!

Evt hastetime hos legen!

Skrevet

Jeg ville ikke sagt det, hadde funnet på en unnskyldning. Er jo slettest ikke sikkert du får jobben og da er det dumt at sjefen din vet at du bare er der "på lånt tid"..

Anonymous poster hash: 7b072...d2a
Skrevet

Men har du tenkt å oppgi nåværende arbeidsgiver som referanse? Hvis sjefen din blir oppringt av ny arbeidsgiver dersom du er aktuell for ansettelse, vil det jo potensielt kunne komme frem at du har dratt en hvit løgn.

Skrevet

Men har du tenkt å oppgi nåværende arbeidsgiver som referanse? Hvis sjefen din blir oppringt av ny arbeidsgiver dersom du er aktuell for ansettelse, vil det jo potensielt kunne komme frem at du har dratt en hvit løgn.

Ja det har jeg og det er nettopp derfor jeg er ærlig og ikke vil gjøre ting komplisert.

HI

Skrevet

Ta en feriedag

Anonymous poster hash: bbdc7...d1a

Skrevet

Be om å få avspasere pga personlig ærend!

Skrevet

Har du sjefen som referanse MÅ du være ærlig! Si du søker andre jobber fordi du liker å ta fatt på nye utfordringer, ikke fordi du mistrives.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...