Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 håper du de tar seg høyere utdanning? Anonymous poster hash: 27fbb...4f0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Ja, jeg håper de tar høyere utdanning og at de finner et yrke de brenner for, en partner de kan le mye sammen med, gode venner og indre trygghet. Anonymous poster hash: 5e2f6...f37
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper at de tar utdanning innenfor et felt hvor de finner seg en jobb de trives i. At de vil oppleve samme arbeidsglede som meg, og at de vil ha en god livskvalitet utifra sine ønsker. Partner, barn og økonomi som passer dem. At vi kan ha et godt og nært forhold, og hjelpe hverandre når vi trenger det. Jeg håper at jeg fortsatt får være en viktig person i deres liv, og at de vil være omgjengelige personer som blir godt likt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har ett håp om at eldste skal klare å få seg en utdanning og st han etterhvert skal få en jobb han mestrer og trives i. Største skrekken er at han skal ende som ufør, da blir han helt isolert og får dårlig livskvalitet. Han har en autisme diagnose. Minste håper jeg tar høyere utdanning, men så lenge han blir fornøyd selv er jeg fornøyd Anonymous poster hash: 225da...e5d
Monica Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Håper at mine barn blir veldig lykkelige og friske. At de gjør det de ønsker mest her i livet, at de tørr og satse og prøve.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper de tar utdannelse innen noe som interesserer de. Anonymous poster hash: 19b74...fb2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper føret og fremst og mest av alt at de holder seg unna all form for narkotika og omgås alkohol med en viss fornuft. Dernest at de tar vare på kropp og helse Så håper jeg de blir uavhengige og finner en utdanning/jobb de virkelig brenner for og har et langsiktig mål med den Så håper jeg de har ordnet økonomi og får seg hus osv Nesten til slutt faktisk at de finner seg en partner eller noen å dele livet med Så ønsker jeg meg barnebarn 😁 Anonymous poster hash: 334a7...96f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Mine barn håper jeg tar en utdannelse de ønsker og trives i. Jeg bommet der, men har en jobb jeg stortrives i. Så jeg vet hvor lett det er å velge feil utdannelse, så jeg håper de finner ut sv det litt fortere enn jeg gjorde. Utdannet meg til kontorrotte, men jeg klarer ikke å sitte på ett kontor dag inn og dag ut. Må ha en jobb der ingen dag er like, møter mange mennesker, får mange utfordringer, kan gjerne være fysisk tungt men ikke for tungt heller. Jeg håper de finner en partner de vil dele et tlangt liv med, uansett hvordan og hva det innebærer. Min manns eldste barn håper jeg får livet sitt på litt rett kjæl igjen. Hun er på vei ut av skapet, og det er ikke lett så det meste i livet hennes går litt i bakleksa fortiden. Her hjemme så går det fint. Meg og min mann støtter henne i hennes valg, men hennes mor og de fleste i familien ellers er veldig kristene og da blir det kræsj. Så hun tørr ikke å være åpen, være seg selv og leve livet hun faktisk fortjener å leve. Hun lever når hun er her innenfor husets fire vegger, men går hun utenfor huset så er det på med masken igjen. Jeg håper indelig hun tørr å være seg selv, stole på seg selv og slutte og bry seg om de rundt henne. (Jeg vet hvordan hun har det. Jeg har vært samboer med en dame tidligere, så jeg kjenner til de vonde blikkende fra folk rundt, de små kommentarene som sårer så. Men nå liker jeg både menn og damer, så helt tilfeldig jeg er forlovet med en mann og har barn.) Igår hadde vi besøk av kjæresteparret, det er så koselig å se de sammen. De kommer nemlig hit selv om hun egentlig skal være hos moren. Hos moren så får hun ikke lov å ha med seg visse vennerr og kjæresten er nektet adgang der (moren vet ikke de er kjærester heler, da hadde det nok blitt månelyst) Hun andre håper jeg også finner sin plass her i livet. Merker hun er på vei til å gjøre opprør iforhold til sin mor og de sterke meningene om alt som er i familien der. Har en følelse av at hun heller ikke får ett normalt A4 familieliv. Hun er ganske ulik sin søster, så hun går ikke stille i dørene. Anonymous poster hash: 15a70...8d7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper først og fremst at de skal få vokse opp i et fredelig Europa. Dernest håper jeg at de tar høyere utdanning av noe slag, slik at de har solide bein å stå på i voksenlivet. Men først og fremst er det viktigst at de gjør noe de liker og kan trives med over tid. Sist, men ikke minst håper jeg at de får snille, kloke kjærester med høy arbeidsmoral og gode verdier. Anonymous poster hash: 9ce6d...e5b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #10 Skrevet 19. mai 2015 Jeg drømmer om at de skal bli lykkelige, fine noen hyggelige kjærester, ha mange venner og en jobb de trives med. For min del spiller det ingen rolle om de blir rørleggere eller kirurger, bare de trives. Både jeg og mannen min har høyere utdanning, jeg en lang utdanning (6,5 år), men selv om det å ta utdanning har gitt meg mye, vet jeg også at dette ikke er den rette veien å gå for alle. Anonymous poster hash: fcb55...c55
3døtre1sønn Skrevet 19. mai 2015 #11 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper de tar en utdanning og får en jobb de virkelig trives med! At de tjener såpass at økonomi ikke er verdens største tema. Håper også at de finner seg omtenksomme, hyggelige partnere. Og jeg håper de får friske barn! Og så håper jeg de får beholde helsa til de er steingamle selv! Og at de kommer seg gjennom livet uten tragiske hendelser...
SagflisiHåret Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 At de blir harmoniske mennesker som finner glede i livet. Og kjærlighet. Og god helse.
Pengetreet Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 At de blir harmoniske mennesker som finner glede i livet. Og kjærlighet. Og god helse. What she said.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 God utdannelse er et must. Jobb de trives i. God økonomi. Suksess. God helse. Lykke. En grei ektefelle og barn. Jenta min drømmer om å bli sangstjerne. Håper hun lykkes. Anonymous poster hash: a0073...d59
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 At de for alltid er kreftfri og vokser opp til en voksen og glad og lykkelig person 💜 Anonymous poster hash: a825d...e93
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 At han alltid er lykkelig <3 Ellers kan han ta de valgene han selv vil. Anonymous poster hash: 01279...4fe
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 At min datter lærer seg å snakke slik at hun kan gjøre seg forstått og slik at vi kan ha en enkel samtale sammen. Det er min drøm for henne. Livet hennes ville blitt så mye lettere for henne da. Ellers er min drøm at hun får et fantastisk liv utifra hennes begrensninger, jeg skal i allefall gjøre det jeg kan for at hun får et godt liv❤️ Anonymous poster hash: 15f6e...da0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper de vil ha indre styrke og motivasjon til å si og gjøre de tingene de synes er best for seg selv. Anonymous poster hash: 061e0...e42
Miss Honey Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper at hun aldri trenger å oppleve noe vondt, at hun får gode venner og en fantastisk kjæreste som er så god som hun fortjener. At hun får seg en god jobb innen noe hun trives med uavhengig av hvilken utdannelse det krever. Hun har et vanvittig potensiale men om hun ønsker å bli bilmekaniker så er det greit for meg. Eventuelt bibliotekar som hun sier nå.. Bare hun gjør det hun har lyst til. Og så håper jeg hun får barn for jeg vil ha barnebarn😊❤️
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 Jeg håper de får god helse og mye glede i livet, og at de holder seg unna rusmidler og kriminalitet. Og at de føler seg sikre på at de betyr mye for menneskene rundt seg.. Anonymous poster hash: faf67...0e8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2015 #21 Skrevet 20. mai 2015 Jeg håper begge min får høyere utdanning og får yrker som de mer enn trives i, helst elsker, og som gjør at de kan ha gode og stabile liv. Jeg håper de holder seg friske og lever leeeenge. Jeg håper på at de finner den store kjærligheten og får barn om de ønsker det, og at de er lykkelige. Enkelt og greit Anonymous poster hash: 7e6c5...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå