Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #26 Skrevet 19. mai 2015 Han har Bachelor i Applied Finance og et par halvferdige mastergrader i økonomi/finans Anonymous poster hash: 8127f...7f3
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #27 Skrevet 19. mai 2015 Elektriker Anonymous poster hash: a8505...142
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #28 Skrevet 19. mai 2015 Diverse fag ( høyere utdanning.) Ikke noen spesiell tittel. Anonymous poster hash: 4138c...031
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #29 Skrevet 19. mai 2015 Telemontør! Anonymous poster hash: 56b1f...652
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #30 Skrevet 19. mai 2015 Elektriker. Men det tror jeg ikke han vil drive med lenger. Sier at det er få som "overlever" mer enn 6 år i det yrket. Og han trives ikke med det lenger etter 7-8 år. Anonymous poster hash: 61675...97d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #31 Skrevet 19. mai 2015 Ingen. Gikk elektro, men søkte ikke lærlingplass. Har i ettertid jobbet seg godt opp i bedriften han startet i som ungdom Anonymous poster hash: 65224...490
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #32 Skrevet 19. mai 2015 Rørlegger og snekker Anonymous poster hash: d502b...fa3
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #34 Skrevet 19. mai 2015 Master i finans/økonomi fra BI Anonymous poster hash: 1b563...70c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #35 Skrevet 19. mai 2015 Han er siv.ing NTNU. Akkurat som meg. Vi jobbet hardt som studenter og har nå godt betalte jobber. Vi jobber begge mye, men har fleksible jobber så vi kan styre arbeidstiden vår mye selv. Til deg som mener det er et idiotstudie, du må være supersmart for jeg synes det til tider var ganske så vanskelig og måtte jobbe mye for å få gode karakterer (hadde karaktersnitt på 5,6 fra VGS og syntes VGS var ganske enkelt). Anonymous poster hash: a8ae5...3af
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #36 Skrevet 19. mai 2015 Han er rå når det gjelder utdannelse! Mannen min utdannet seg først til siviløkonom, så lege før han spesialiserte seg i ortopedisk kirurgi. Anonymous poster hash: 64838...4f9
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #37 Skrevet 19. mai 2015 Sosionom, klinisk (fra HiOA, siden det tydeligvis er viktig å fortelle hvor man har gått på skole hen. Hvor er relevansen?) Anonymous poster hash: d807f...83d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #38 Skrevet 19. mai 2015 Elektronikkingeniør Anonymous poster hash: 4d385...342
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #39 Skrevet 19. mai 2015 Yrkesdykker Anonymous poster hash: 05d5e...c1b
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #40 Skrevet 19. mai 2015 Statsviter Anonymous poster hash: b83fc...9ee
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #41 Skrevet 19. mai 2015 Politi. Anonymous poster hash: 45298...2ea
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #42 Skrevet 19. mai 2015 Doktorgrad Anonymous poster hash: 2b1a9...f01
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #43 Skrevet 19. mai 2015 Politi. Anonymous poster hash: 45298...2ea Stakkars deg Anonymous poster hash: 6df27...028
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #44 Skrevet 19. mai 2015 Service ing. Anonymous poster hash: 092a1...fb5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #45 Skrevet 19. mai 2015 Enda en Siv.ing.fra ntnu. Er det virkelig så mange av oss? Anonymous poster hash: d6dd4...438
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #46 Skrevet 19. mai 2015 Enda en Siv.ing.fra ntnu. Er det virkelig så mange av oss? Anonymous poster hash: d6dd4...438 Haha, ser nå at det er en tråd om det.. 🙊 Anonymous poster hash: d6dd4...438
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #47 Skrevet 19. mai 2015 DoktorgradAnonymous poster hash: 2b1a9...f01 I hva? Anonymous poster hash: 73ec0...b37
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #49 Skrevet 19. mai 2015 Siv.ing fra...... NTNU. Og med doktorgrad. Anonymous poster hash: 0fa78...267
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #50 Skrevet 19. mai 2015 Siv.ing fra NTNU Anonymous poster hash: 6df27...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå