Gå til innhold

Hva ser du mest opp til ved andre mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva synes dere gir status?

Anonymous poster hash: 8903b...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en dritt! Rett & slett. Alle er vi avhengige av hverandre for å fungere i hverdagen.

Skrevet

Status har jeg ingen formening om.

Men jeg beundrer mennesker som er omtenksomme, optimistiske og omsorgsfulle. Ser også opp til mennesker som følger drømmene sine og ikke bryr seg om alle andres meninger.

Anonymous poster hash: 7a1e9...2e7

Skrevet

Jeg ser opp til andre mennesker som er rause med seg selv og andre. Jeg ser også opp til mennesker som driver mye med veldedighet, spesielt de som ikke egentlig har så mye å gi,en gir allikevel.

For meg er handler ikke veldedighet bare om å overføre penger automatisk hver måned, men mer om det å gi av sine ressurser og bidra i nærmiljøet.

Anonymous poster hash: 3f351...314

Skrevet

Jeg ser kort og godt opp til de som er blide og har mye energi. De som får "alle" til å like seg, helt uanstrengt" bare ved sitt blotte, sprudlende vesen liksom.

Også ser jeg opp til de som er kloke, som begrunner meningene sine og argumenterer godt uten å blande inn følelser.

Da er det vel disse egenskapene jeg mener gir status også.

Anonymous poster hash: a6f0c...0de

Skrevet (endret)

Ser opp til folk som er dyktige i det de gjør og som har et nyansert syn på verden rundt seg. Ser også opp til folk som engasjerer seg i lokalmiljø, politikk eller i verv enten i arbeidslivet eller i barnas hverdag.

Så ser jeg opp til folk som holder sammen med partneren sin i gode og onde dager og ikke tror at gresset er grønnere på alle andres plen.

(og her snakker jeg selvfølgelig ikke om de som bryter ut av folhold preget av vold eller annen destruktiv adferd)

Endret av Nyttårs barn
Skrevet

Disse se jeg opp til: Ukuelige optimister, de som er snille mot andre og holder ord, og er smarte. De som tør å følge drømmene sine. De som er seg selv.

Status: De som arbeider hardt for å lykkes i næringslivet, de som har mye penger.

Anonymous poster hash: bc097...13a

Skrevet

Jeg ser opp til engasjerte, dyktige, faglig sterke, medemenneskelige personer. Status bryr jeg meg ikke om. 

Skrevet

Status bryr meg lite.

Men jeg misunner og beundrer folk som kan eller er noe jeg selv ikke kan eller er. Tålmodige mennesker, for eksempel, og folk som har ro over seg. Det ønsker jeg meg .

Anonymous poster hash: a2b69...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...