Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Skal få kortison i hofta og lurer på om det er noe sjakktrekk å kjøre bil rett etterpå? Eller bør beinet hvile litt? Anonymous poster hash: 066db...dbf
Miss Honey Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Skal holde det i ro så mye som mulig første døgnet for at det skal virke best mulig. Da jeg fikk kortison i kneet hadde jeg uansett ikke klart å kjøre bil. Men vet ikke hvordan det er med hoften
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har også fått i hoften. Fikk ikke beskjed om noen ting, så gjorde som vanlig. Merket forsåvidt ingenting etterpå heller. Anonymous poster hash: 67101...994
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Hva mener du merket ingenting? At det ikke hjalp? Skal få satt det hos spesialist, med ultralyd, så håper jo det hjelper! Svindyr time, langt unna. Haha. Mitt siste håp! Får høre med kiropraktoren min neste gang jeg skal dit. Anonymous poster hash: 066db...dbf
Gemini77 Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har satt kortison i kneet mane ganger og fått beskjed om å ikke trene eller få for mye slik at kortisonen holder seg der den skal. Men har alltid kjørt hjem fra sykehuset etterpå så det er ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har satt kortison i kneet mane ganger og fått beskjed om å ikke trene eller få for mye slik at kortisonen holder seg der den skal. Men har alltid kjørt hjem fra sykehuset etterpå så det er ikke noe problem. Ok, takk :-) Anonymous poster hash: 066db...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå