Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 I fjor flyttet vi i nytt hus. Her hvor huset vårt er, var det masse trær og det så ikke ut. Alle husene rundt er 13-14 år gamle så de er godt opparbeidet. Siden vi flyttet inn har vi påkostet rundt 50 tusen på uteområdet. Der hvor vi har thuja er det ei veigrøft, og den ser sååå stygg ut. Jeg husker i fjor sommer hvor mye jeg gremte meg over den. Uansett hvor fint vi ordner det til rundt huset så ødelegger denne veigrøfta det. Den er lang og dumpete, masse ugress og steiner. Naboen har sagt til oss at vi bare kan rake det og legge på jord og strø kort gress. Men det er ikke så lett. Pluss at den grøften tilhører ikke oss men kommunen. Jeg har tenkt å ringe kommunen og høre med dem om de kan gjøre noe. Hva tror dere? Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: f39e3...efc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Har ikke grøften en funksjon? Dumt å hive masse ned i den Anonymous poster hash: 158c3...0df
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Har ikke grøften en funksjon? Dumt å hive masse ned i denAnonymous poster hash: 158c3...0df Nei, ingen som helst funksjon. Alle rundt her jeg bor har ordnet til en fin grøft. Hi Anonymous poster hash: f39e3...efc
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Selvom det er kommunen sin så har man jo selv ansvar for å klippe grøftene sine, så vil tro du kan gjøre som naboen sier. Ring kommunen og spør, så får du nok svar Anonymous poster hash: 7e60f...3b9
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Tippe kommunen har tusenvis av andre ting de vil prioritere foran en grøft som dere synes er stygg.... Men du kan jo alltids ringe. Anonymous poster hash: ef923...172
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Du kan nok få tillatelse av kommunen til å gjøre grøften penere så lenge den ikke blir fylt igjen og mister sin funksjon, men jeg tviler på at de kommer og gjør jobben. Anonymous poster hash: 68674...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå