Gå til innhold

Dere med sære svigerforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før fødsel måtte dere sagt ifra at dere "kun ønsker besøk på sykehuset og ro når dere kommer hjem" for at de skulle dukke opp? Burde 5 mnd være lang nok forberedingstid?

Anonymous poster hash: ddbdb...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da er svigerforeldrene sære? Hvordan vet du at du ikke orker besøk om 5 mnd? Det blir som å svare på en invitasjon til en fest: " beklager jeg kan ikke komme neste lørdag, fordi jeg kommer til å ha vondt i hodet."

Er det bare svigerfamilien som ikke er velkommen, siden det bare er de som nevnes?

Ellers tenker jeg man får gi beskjed rett etter fødsel at " alt er bra, men vi trenger ro, og gir selv beskjed når vi er klare for å ta i mot besøk."

Anonymous poster hash: e480c...43e

Skrevet

Og da er svigerforeldrene sære? Hvordan vet du at du ikke orker besøk om 5 mnd? Det blir som å svare på en invitasjon til en fest: " beklager jeg kan ikke komme neste lørdag, fordi jeg kommer til å ha vondt i hodet."

Er det bare svigerfamilien som ikke er velkommen, siden det bare er de som nevnes?

Ellers tenker jeg man får gi beskjed rett etter fødsel at " alt er bra, men vi trenger ro, og gir selv beskjed når vi er klare for å ta i mot besøk." Anonymous poster hash: e480c...43e

Ja, du vet jo ingenting om dem ;) vi har diskutert det opp og ned i mente, og kommet frem til at det er den beste løsningen for oss. Mannen er 100% enig. Men de er sære også på den måten at de "ikke gidder". Skjønner jo at det utelukkende er svigers tap hvis de velger å ikke treffe barnet etter fødsel, men samtidig så vil vi jo at de kommer og ser da, så ikke det blir mas i ettertid. Og gnål om feil innhold i kjøleskapet, hvor stygg og feit jeg er, at ungen har feil farge på vogna, at vi hater dem fordi de ikke kunne besøke oss i mer enn 6 timer, osv. For å nevne noe.

Anonymous poster hash: ddbdb...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...