Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Er det noen som har prøvd dette? Jeg vurderer å bestille, men er usikker da de eneste brukererfaringene jeg finner på nettet når jeg Googler er av folk som helt klart distribuerer dette selv, og da blir jeg skeptisk. Kjøper ikke all "hallelujastemningen" for å si det sånn.. Men er det faktisk en bra måltidserstatter som holder en mett lenge, er jeg villig til å gi det et forsøk for å gå ned i vekt. Så fint om noen har noen erfaringer å dele! HI Anonymous poster hash: b2020...a8f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 ...ingen? HI Anonymous poster hash: b2020...a8f
gresskar Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Jeg ble mett ja, men jeg gikk ikke ned i vekt av det. Syntes det smakte kvalmt, men har hørt andre si det er kjempegodt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Jeg byttet ut 1-2 måltider om dagen med denne, og gikk ned ca 5 kg. Ikke noe halleluja over det akkurat Det er en helt grei måltidserstatter, inneholder det du trenger av påfyll. Smaken må du venne deg til, det er som å drikke en litt vond vaniljesaus. Likte likevel denne bedre enn ander jeg har prøvd, for denne har ikke den sagflis-følelsen. Jeg lagde som regel en smoothie, hadde vann, pulveret og en håndfull frosne bær (f.eks skogsbærblanding) i blenderen, da ble det helt ok. Anonymous poster hash: d411f...0d7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Hvor lenge prøvde du det? Smaken er viktig ja, hvis man skal klare å holde på med dette over litt tid! Takk for svar:) HI Anonymous poster hash: b2020...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå