Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Noen som kan komme med noen beroligende ord når jeg skal ut og fly med min lille skatt..kommer dette til å gå bra😣? Anonymous poster hash: 1f3cd...034
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Kommer vel litt an på hvor langt dere skal reise, en laaaang flytur kan være en utfordring for de fleste. Jeg hadde med meg ungene alene til Hellas da minste var nesten to, gikk greit men ble nok litt kjedelig til tider. Ha med leker, bøker, snacks, smokk/koseklut osv i håndbagasjen, vi kom langt med spill og film på pad'en. En rusletur i midtgangen for å strekke på bena. Ta det for det det er, ikke la deg stresse om det blir litt surving og mas, da blir det bare værre. Det værste er foreldre som rister disse små 0-2 fillete fordi de er survete og urolige! Anonymous poster hash: 44295...75f
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Det går heeeeelt fint! God tur! Anonymous poster hash: e3aa3...c38
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Kommer vel litt an på hvor langt dere skal reise, en laaaang flytur kan være en utfordring for de fleste. Jeg hadde med meg ungene alene til Hellas da minste var nesten to, gikk greit men ble nok litt kjedelig til tider. Ha med leker, bøker, snacks, smokk/koseklut osv i håndbagasjen, vi kom langt med spill og film på pad'en. En rusletur i midtgangen for å strekke på bena. Ta det for det det er, ikke la deg stresse om det blir litt surving og mas, da blir det bare værre. Det værste er foreldre som rister disse små 0-2 fillete fordi de er survete og urolige! Anonymous poster hash: 44295...75f Takk så mye for svar☺det er faktisk til Hellas, skal ta til meg alle rådene! Og tenke at dette skal gå bra! Anonymous poster hash: 1f3cd...034
Umulia med Amalia Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Det går bra:) Prøv å vær uthvilt selv. Ta med litt snacks, leker, tegnesaker osv. Ikke la deg stresse av litt gråt ol. Har flydd både langt og kort med småbarn og det går så fint:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Da vi fløy med vår på den alderen til GC var det nesten ikke behov for underholdning. Det var så utrolig mye spennede å se på flyet, passasjerer osv. Anonymous poster hash: 1c5ba...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå