Gå til innhold

Kan dere skimte noe her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På øverste bilde syns jeg at jeg ser 2 streker, på nederste bare kontrollstreken

 

Anonymous poster hash: 9a271...7a0

Skrevet

Best om du venter et par dager og prøver igjen. Forferdelig vanskelig å se. Ser ingenting på min skjerm.



Anonymous poster hash: 45791...0b7
Skrevet

Skimter noe, men er veldig dårlig oppløsning på bildene

 

Anonymous poster hash: 5f757...056

Skrevet

Takk for svar, vet det ble litt dårlige bilder :-) Men er det egentlig mulig at det slår ut så tidlig som 6 dpo?? Sist jeg var gravid så fikk jeg en tydelig strek 8 dpo,, så kanskje jeg produserer raskt hcg? Hvis det er noe der da..

 

Anonymous poster hash: aba77...0ab

Skrevet

Alle kropper er forskjellige, og det hender eggløsningen var en annen dag enn du tror

 

Anonymous poster hash: 5f757...056

Skrevet

Ja, det det er sant. Men ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på onsdag, åsså var det den eneste dagen vi hadde sex. Eller hadde sex på mandagen også, men da klarte han ikke å fullføre :-)

 

Anonymous poster hash: aba77...0ab

Skrevet

Flere som ser noe?

 

Anonymous poster hash: aba77...0ab

Skrevet

Jeg ser den! Grattis!

 

Anonymous poster hash: 60cec...731

Skrevet

Jeg ser ikke bilde nr en i det hele tatt. Men ser svak på nr 2

Skrevet

Ååh, så spennende! Nå kan ikke dagene gå fort nok kjenner jeg. Noen som har erfaringer med at det har festa seg såpass tidlig?

 

Anonymous poster hash: aba77...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...