Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Jeg er bare 6 dpo, så det skal vel ikke være mulig.. http://tinypic.com/view.php?pic=ridq9d&s=8#.VVrmI_ntmko http://tinypic.com/view.php?pic=2pyqm4h&s=8# Fikk bare små bilder, så er vanskelig å se. Anonymous poster hash: aba77...0ab
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 På øverste bilde syns jeg at jeg ser 2 streker, på nederste bare kontrollstreken Anonymous poster hash: 9a271...7a0
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Best om du venter et par dager og prøver igjen. Forferdelig vanskelig å se. Ser ingenting på min skjerm. Anonymous poster hash: 45791...0b7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Skimter noe, men er veldig dårlig oppløsning på bildene Anonymous poster hash: 5f757...056
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Takk for svar, vet det ble litt dårlige bilder :-) Men er det egentlig mulig at det slår ut så tidlig som 6 dpo?? Sist jeg var gravid så fikk jeg en tydelig strek 8 dpo,, så kanskje jeg produserer raskt hcg? Hvis det er noe der da.. Anonymous poster hash: aba77...0ab
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Alle kropper er forskjellige, og det hender eggløsningen var en annen dag enn du tror Anonymous poster hash: 5f757...056
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Ja, det det er sant. Men ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på onsdag, åsså var det den eneste dagen vi hadde sex. Eller hadde sex på mandagen også, men da klarte han ikke å fullføre :-) Anonymous poster hash: aba77...0ab
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Flere som ser noe? Anonymous poster hash: aba77...0ab
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Jeg ser den! Grattis! Anonymous poster hash: 60cec...731
Bustetroll Skrevet 19. mai 2015 #10 Skrevet 19. mai 2015 Jeg ser ikke bilde nr en i det hele tatt. Men ser svak på nr 2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #11 Skrevet 19. mai 2015 Ååh, så spennende! Nå kan ikke dagene gå fort nok kjenner jeg. Noen som har erfaringer med at det har festa seg såpass tidlig? Anonymous poster hash: aba77...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå