Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Jeg må melde meg på utdrikningslaget innen fredag hvis jeg skal være med. Ville du vært med hvis du ikke kjente noen av de som skal..? Ikke en gang bruden.. Grunnen til at jeg er invitert er pga jeg nettopp er blitt kjæreste med broren til bruden. Så jeg har jo møtt bruden noen ganger.. Er redd det blir kleint..? Anonymous poster hash: 40d90...edd
MJ<3 Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Kjør på! Det kan sikkert bli gøy, og en morsom måte å bli kjent på. Da vil du også kjenne noen i bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde ikke dratt... men så hater jeg slike settinger også da, og har vel et snev av sosial angst Særlig når jeg ikke kjenner noen... Anonymous poster hash: a9ea7...add
Førstemann Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde dratt, fin sjanse til å bli kjent med bruden som du jo skal ha et godt forhold til fremover.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Ja, bli med, fin anledning til å bli bedre kjent, og en fin måte å vise at du ønsker henne velkommen i familien 👍 Anonymous poster hash: 11b88...a26
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde dratt.. Du skal mest sannsynlig møte henne i mange år fremover, og dette er en fin måte å bygge opp forholdet til henne. Jeg hadde nok gruet meg litt, men hadde dratt og hatt det kjempegøy. Dette er jo og noe som blir husket og da har dere plutselig noe felles å snakke om og dele minner. veldig bra for relasjonen. Anonymous poster hash: 406bf...086
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Bli med 😊 en fin sjanse til å bli kjent med din svigerinne. Jeg hadde blitt veldig glad for å bli invitert Anonymous poster hash: c9169...f1d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Dere som svarer at dere ville dratt, har dere selvtillit og blir lett kjent med nye ? Jeg har null selvtillit for tiden og føler meg lett utilpass... Hi Anonymous poster hash: 40d90...edd
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Dere som svarer at dere ville dratt, har dere selvtillit og blir lett kjent med nye ? Jeg har null selvtillit for tiden og føler meg lett utilpass... Hi Anonymous poster hash: 40d90...edd Jeg ville dratt, men jeg er en veldig engstelig, sjenert og usikker type. Dette er en kvinne du trolig vil se mye til fremover, og det er kanskje en fin måte å bli kjent på. Jeg ville gitt det et forsøk. Om det ikke skulle passe deg, er det kanskje mulighet for å trekke deg tidlig tilbake? Anonymous poster hash: 1fce1...13c
Monica Skrevet 19. mai 2015 #10 Skrevet 19. mai 2015 Vet du hvor mange som skal i utdrikningslaget? Er det 10 eller mindre, er det jo litt letter å bli kjent med de andre, og at de ser deg. Er det 30 stk, så er det mye lettere å forsvinne i mengden, og litt vanskeligere å bli kjent med de andre. Jeg hadde nok prøvd å dra. Heller dratt hjem etter hvert, hvis det ikke gikk bra. Jeg har helt middels selvtillit, og middels sosial.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #11 Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for svar Jeg tror det blir ca 15 stk Hi Anonymous poster hash: 40d90...edd
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 Vet du hva dere skal da? Om det for eksempel er en lunsj først for så å finne på aktiviteter etterpå, har du muligheten til å velge bort en av de? Si at du har en avtale den dagen som du MÅ holde..eller at du møter opp på lunsjen og sier at du er i litt dårlig form, så du stikker nok etterpå, men at du gjerne ville hilse på bruden denne dagen og derfor MÅTTE komme. Anonymous poster hash: a63a7...002
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Jeg ville vært med, og jeg er vanligvis en som ikke er så glad i den type sosiale sammenkomster, men dette er jo en ypperlig måte å bli kjent med søsteren til kjæresten din på + at du blir sikkert kjent med de andre og vil da kjenne flere som skal i bryllupet. Anonymous poster hash: 1e617...ce3
pifi med tre nurk Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Jeg er langt i fra den mest utadvendte personen på jord og trives best sammen med mennesker jeg kjenner godt, men jeg hadde helt klart dratt. 1. Det er kommende brud som er i fokus, ikke du. 2. Det kommer sikkert til å være alkohol der, noe som løse opp stemningen veldig 3. Det er hyggelig for bruden at du viser deg når du er invitert 4. Det er ikke en så høytidelig setting at det rart om du drar hjem etter ganske kort tid hvis du ikke trives 5. Utdrikkiingslag er jo stort sett gøy!
3 i april Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde glatt blitt ned. Bruden skal du forholde deg til i mange år fremover. Dessuten er det jo praktisk og få møte vennene hennes før bryllupet. Det er lettere og stare samtaler med andre om du har hilst eller pratet med de før 😆
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 Jeg var i et utdrikningslag i fjor hvor jeg kun kjente bruden. Jeg kjente absolutt ingen av hennes venner (vi er gamle studevenninner og studerte sammen i en annen by) så jeg grudde jo litt på forhånd. Det ble veldig gøy, selv om de hadde en del interne greier seg imellom. Jeg sier kjør på Men tips: Ikke drikk deg drita dagen før Det gjorde jeg og var stuptrøtt hele dagen. hehe. Anonymous poster hash: b8ce0...551
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 Tusen takk for mange tilbakemeldinger Får se hva jeg gjør Hi Anonymous poster hash: 40d90...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå