Gå til innhold

Ingen i Drammen som trenger nye venninner?


Kaklehøna

Anbefalte innlegg

Beklager å måtte si det, Kaklehøna..men det hørtes veldig blærete og rart ut alt sammen med deg. Først sier du at du er aggressiv og deretter at du studerer medisin..? Ethvert fornuftig menneske forstår at dette ikke henger på greip. Mistenker det hele for å være en tulletråd. Håper barnevernet kommer og henter barna dine.Med hilsen fra Slependen. Anonymous poster hash: 7571d...3a1

Jeg blir helt forundret over at du i det hele tatt gidder å lire ut av deg slike innlegg på noe som skal være et hyggelig forum. Slik kommentarer ødelegger. Skjerp deg og møt verden på en positiv måte!

 

Anonymous poster hash: c4a2e...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei Kaklehøna.

 

Det er kanskje ikke så rart at du ikke får svar, når du poengterer at du er aggressiv.

 

Jeg hadde lyst å ta kontakt helt til jeg leste den linja, da ble jeg skeptisk rett og slett.

 

Anonymous poster hash: bbb77...22b

 

Syntes det er en ærlig sak jeg. 

Ble absolutt ikke avskrekket av det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfuggel

Tråden er moderert grunnet personangrep. Viser til UndrendeUllteppes innlegg lenger opp i tråden.

Vis hverandre respekt når dere svarer, husk at venneforumet skal være et hyggelig forum, ellers vil tråden bli fjernet.

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Noe jeg ikke har fått med meg? 😜

 

Jaja.. Dette var bare ment som en måte å få nye bekjentskaper på. Og det har jeg allerede klart, så jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...