Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Vurderer å søke en jobb. I dag jobber jeg fulltid + overtid. I perioder har vi mye stress og jeg har en del ansvar. Pga stadige sykemeldinger fra mine kollegaer er jeg ganske så lei hele arbeidsplassen. Oppgavene mine er veldig spennende om de bare kom i passe mengde. Da jeg søkte på jobben var jeg ute etter deltid. Det vil bli veldig ubehagelig å si opp. Nå ligger det en ledig stilling. 60 %. Kommunen. Jeg bil miste ca 9000 kr pr måned ved å bytte. Men da vil jeg ha fleksitid og flere dager fri. Hva ville du gjort? Er det vanskelig å økende stillingsprosenten senere i kommune? Anonymous poster hash: fbfc3...d54
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Kan du søke permisjon i 1 år fks fra nåværende stilling? 9000 kr i mnd er mye, men klarer dere det er jo trivsel viktigst? Hva slags utdanning har du? Og hvor ønsker du å være i jobbsammenheng om 5 år fks? Viktig å ha en langsiktig plan dersom det er mulig. Å øke stillingsstørrelse kan være vanskelig eller umulig. Umulig å si!! Er stillinga på 60% i utgangspunktet? Er kommunen i vekst? Anonymous poster hash: 4392a...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå