Gå til innhold

Jeg som har prøvd å redde forholdet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet noen innlegg her om hvordan det har vært etter at mannen har hatt et seksuelt forhold til ei ung snelle over lang tid. Vi prøvde å få det til igjen, mest for ungenes skyld, men i går møtte jeg veggen. Vi skal skilles. Jeg er på en måte lettet, og på en måte fylt av angst og sorg. Lei meg for at jeg ikke klarte å skåne ungene mine for dette. Lei meg for at jeg skal bli skilt. Men glad for å slippe å omgås en som sviktet meg så voldsomt.

Usikker. Men jeg håper på bedre tider etterhvert.

Anonymous poster hash: 59222...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg 💜 det ordner seg på sikt, jeg lover. Om ikke så lenge vil du være 100% sikker på at du gjorde det rette. Barna kommer til å få det bra, selv om dere skilles. De har fortsatt en mor og en far. Det viktigste er at dere to nå samarbeider greit og prøver å respektere hverandre. Ikke si stygge ting om hverandre så barna hører. Du kan gå i fra dette med stor verdighet. Dette er ikke din feil. Dette er din mann (ex) sin feil. Han har gjort dette med familien. Din jobb er først og fremst og innse at du er mer enn god nok, finne styrken langt inni deg som finner en måte du klarer å komme deg gjennom dette på. Du blir lykkelig igjen. Livet er ikke rettferdig. Av og til tar det en uvant og skremmende vendig- men hvem vet hva verden nå kan tilby deg. Du vil oppleve ting du aldri hadde fått oppleve uten at dette skjedde... Husk du mister ikke barna, bare en utro drittmann som ikke fortjener deg i det hele tatt. Ønsker deg masse lykke til. Du er god nok. Klem

Anonymous poster hash: 81b73...583

Skrevet

Kjære deg det ordner seg på sikt, jeg lover. Om ikke så lenge vil du være 100% sikker på at du gjorde det rette. Barna kommer til å få det bra, selv om dere skilles. De har fortsatt en mor og en far. Det viktigste er at dere to nå samarbeider greit og prøver å respektere hverandre. Ikke si stygge ting om hverandre så barna hører. Du kan gå i fra dette med stor verdighet. Dette er ikke din feil. Dette er din mann (ex) sin feil. Han har gjort dette med familien. Din jobb er først og fremst og innse at du er mer enn god nok, finne styrken langt inni deg som finner en måte du klarer å komme deg gjennom dette på. Du blir lykkelig igjen. Livet er ikke rettferdig. Av og til tar det en uvant og skremmende vendig- men hvem vet hva verden nå kan tilby deg. Du vil oppleve ting du aldri hadde fått oppleve uten at dette skjedde... Husk du mister ikke barna, bare en utro drittmann som ikke fortjener deg i det hele tatt. Ønsker deg masse lykke til. Du er god nok. KlemAnonymous poster hash: 81b73...583

Tusen takk. Jeg ser framover. Har bare mye 'dugg' i øynene akkurat nå.

HI

Anonymous poster hash: 59222...5b0

Skrevet

Du er sterk og ungene har en flott mamma som klarer å stå opp for seg selv. Du er et godt forbilde for barna dine og du (og de) vil få det bra😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...