Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 22-24 åringer som etter endt utdannelse flytter hjem til foreldrene på bestemt tid for å spare opp til egenkapital mens dem jobber og tjener bra? Har flere venninner som lar barna i denne aldersgruppen flytte hjem nettopp pga dette. Der ute viker det akseptert mens her inne har jeg inntrykk av at det er tabu å la barn bo hjemme etter utdannelse. Hva mener dere dib-damer? :-) Anonymous poster hash: aad7b...474
førskolelæreren Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Hvorfor ikke? Jeg hadde tatt imot mine barn om de ønsket å spare litt penger. Barna mine er livet mitt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Glemte å si at barna ikke betaler noe for å bo hjemme da foreldrene ikke har boliglån. Kun egne utgifter i form av mat, toalettartikler osv. Anonymous poster hash: aad7b...474
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Med de boligprisene som er nå synes jeg det er et fornuftig valg. Heller det enn å kausjonere for et latterlig høyt lån og sitte med skjegget i postkassa den dagen det smeller og renta stiger. Anonymous poster hash: 1fc6b...cba
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Grei ordning, men kommer ikke til å la mine barn flytte hjem uten å betale noen ting utenom mat! Tror jeg hadde villet at de skulle betale en symbolsk husleie.. Anonymous poster hash: cf7f8...853
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Greit nok, men jeg ville forventet at de bidro noe økonomisk. Jeg ville også satt rimelig strikte krav til livsførsel. Mitt hus, mine regler - og om pengene gikk til fest og moro fremfor oppsparing, kunne de flyttet for seg selv. Anonymous poster hash: cb5b5...d10
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Hvis pengene virkelig gikk til sparing, så hadde det vært greit. Har jeg vært usikker på det,så hadde de måttet flytte eller betale for seg. Anonymous poster hash: d7d21...865
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Dersom de sparer det de tjener hadde det vært helt greit. Dersom pengene går til fest, reiser og shopping for eks. hadde det ikke vært greit. Anonymous poster hash: 3c1c7...8a1
Miamimom Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Det tror jeg hadde vært helt greit. Så lenge vi bor her vi bor nå har vi mer en nok av plass, og jeg tror det hadde vært en glede å få de tilbake. Videre er det jo en kjapp måte å spare ek på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå