Gå til innhold

Noen som har peiling? Leger, hobby-leger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt i magen, litt kvalm, men mest sviende følelse i magen.Ingen matlyst, blir ikke spesielt mye bedre i magen av å spise heller. Slapper jeg av er jeg ikke så dårlig, men så fort jeg gjør det minste anstrengende blir jeg helt ferdig og dårlig, må legge meg nedpå.

I tillegg har jeg ømme bryster, er litt tungpustet og fryktelig trøtt/slapp. Jeg kan IKKE være gravid, så lurer så innmari på hva dette kan være! Har lang vei til legen, og er alene med to små barn, så jeg drøyer det lengst mulig før jeg oppsøker lege..

 

Anonymous poster hash: 5525f...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å si hva det kan være, men du bør ikke drøye med å gå til legen. Kan være veldig enkelt problem, som en vitamin- eller mineralmangel. Men det kan jo også være andre ting, som stoffskifte eller tarmsykdom.

 

Gå til legen, du finner tid!



Anonymous poster hash: 89955...4ae
Skrevet

Den sviende følesen, sitter den høyt oppe?

For mye av det du beskriver høres ut som mitt magesår for noen år tilbake.

Måtte sitte helt rolig og ikke anstrenge meg hverken fysisk eller psykisk. Gjorde jeg det kom den intense sviende smerten høyt oppe i mageregionen og utmattelse.

 

 

Anonymous poster hash: f44da...0af

Skrevet

Den sviende følesen, sitter den høyt oppe?

For mye av det du beskriver høres ut som mitt magesår for noen år tilbake.

Måtte sitte helt rolig og ikke anstrenge meg hverken fysisk eller psykisk. Gjorde jeg det kom den intense sviende smerten høyt oppe i mageregionen og utmattelse.

 

 

Anonymous poster hash: f44da...0af

Har hatt magesår før, og frykter at det er det igjen desverre... Ny kur😛

 

Anonymous poster hash: 5525f...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...