Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Er det noen som har opplevd det? Hadde mye røde prikker i dagene/uken etter, men det værste er kløen! Jeg klør så inni h****** innenfor kjønnsleppene og bakover! Jeg holder på å bli gal! Jeg har smurt med salve, aloe vera +++ for å dempe det, men har ikke fungert! Nå er det snart 2 uker siden jeg vokset, og kløen er værre enn før! Jeg har bare lyst å dra av meg underliv og bli normal i topplokket igjen! Er drt noen som har opplevd dette og har noen gode råd? Hilsen fortvilt 😣😣 Anonymous poster hash: 33918...43b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Er det noen som har opplevd det? Hadde mye røde prikker i dagene/uken etter, men det værste er kløen! Jeg klør så inni h****** innenfor kjønnsleppene og bakover! Jeg holder på å bli gal! Jeg har smurt med salve, aloe vera +++ for å dempe det, men har ikke fungert! Nå er det snart 2 uker siden jeg vokset, og kløen er værre enn før! Jeg har bare lyst å dra av meg underliv og bli normal i topplokket igjen! Er drt noen som har opplevd dette og har noen gode råd? Hilsen fortvilt 😣😣 Anonymous poster hash: 33918...43b Du har ikke fått sopp av voksinga og det du har smurt deg med...? Kom deg til legen. Anonymous poster hash: 6ca79...016
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Er det noen som har opplevd det? Hadde mye røde prikker i dagene/uken etter, men det værste er kløen! Jeg klør så inni h****** innenfor kjønnsleppene og bakover! Jeg holder på å bli gal! Jeg har smurt med salve, aloe vera +++ for å dempe det, men har ikke fungert! Nå er det snart 2 uker siden jeg vokset, og kløen er værre enn før! Jeg har bare lyst å dra av meg underliv og bli normal i topplokket igjen! Er drt noen som har opplevd dette og har noen gode råd? Hilsen fortvilt 😣😣 Anonymous poster hash: 33918...43b Du har ikke fått sopp av voksinga og det du har smurt deg med...? Kom deg til legen. Anonymous poster hash: 6ca79...016 Er det mulig å få sopp etter voksing? Jeg har aldri hatt sopp før har ikke hatt noe rar "utflod" da.... Anonymous poster hash: 33918...43b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå