Gå til innhold

Allergisk reaksjon på brasiliansk voksing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd det? Hadde mye røde prikker i dagene/uken etter, men det værste er kløen! Jeg klør så inni h****** innenfor kjønnsleppene og bakover! Jeg holder på å bli gal! Jeg har smurt med salve, aloe vera +++ for å dempe det, men har ikke fungert! Nå er det snart 2 uker siden jeg vokset, og kløen er værre enn før! Jeg har bare lyst å dra av meg underliv og bli normal i topplokket igjen! Er drt noen som har opplevd dette og har noen gode råd? Hilsen fortvilt 😣😣

Anonymous poster hash: 33918...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har opplevd det? Hadde mye røde prikker i dagene/uken etter, men det værste er kløen! Jeg klør så inni h****** innenfor kjønnsleppene og bakover! Jeg holder på å bli gal! Jeg har smurt med salve, aloe vera +++ for å dempe det, men har ikke fungert! Nå er det snart 2 uker siden jeg vokset, og kløen er værre enn før! Jeg har bare lyst å dra av meg underliv og bli normal i topplokket igjen! Er drt noen som har opplevd dette og har noen gode råd? Hilsen fortvilt 😣😣

Du har ikke fått sopp av voksinga og det du har smurt deg med...? Kom deg til legen.

Anonymous poster hash: 6ca79...016

Skrevet

Du har ikke fått sopp av voksinga og det du har smurt deg med...? Kom deg til legen.

Anonymous poster hash: 6ca79...016

Er det mulig å få sopp etter voksing? Jeg har aldri hatt sopp før :o har ikke hatt noe rar "utflod" da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...