Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Brystsmerter, går ut i venstre arm og under puppen, i tillegg til inni selve brystet. Smertene er nesten uutholdelig, men vart såpass lenge at jeg ikke får MR før etter sommeren. Hodepine, glemmer ting, kan plutselig prikke i både armer og ben(som om jeg har liggi på arma/benet).Har hatt fluer på synsfeltet i mange år, særlig ille når jeg var gravid. Brystsmertene er verst, det er så ille at jeg har mest lyst til å kappe av meg puppen og armen.... Noen som har hatt noe lignende?har vært til nevrolog og fysioterapaut uten at de fant noe Anonymous poster hash: c638f...59e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Er det forresten noen måte å komme fortere inn til MR?jeg blir jo bare værre, går i tillegg på supersterke piller:/ Anonymous poster hash: c638f...59e
Piken på landet Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her hvor jeg bor finnes det private røntgenlaboratorium som får refusjon fra folketrygden. Du betaler altså ikke så mye mer for å gå her vs sykehus så lenge du har henvisning,og ventetiden er som regel bare noen uker pluss noen uker for svar. Sjekk om det finnes curato i nærheten av deg, og be legen sende henvisningen der heller.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Vi har desverre ikke det her😟 Anonymous poster hash: c638f...59e
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Sjekket deg for Borrelia??? Jeg gikk tre år med masse forskjellige symptomer, ble bare sykere og sykere. Prøvde alt av behandling, tok MR ogCT av hode, nakke, rygg og bihuler. Prøvd masse medisiner og vært hos alt av spesialister uten hell. Så ble det etter tre år tatt Borrelia test som var positiv og prøver som viser at C3 nivået mitt er helt vanvittig lavt. Immunforsvaret er dårlig. Be om å få ta prøver, helst utvidete tester. Bare et forslag altså😀 Anonymous poster hash: 66a75...261
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Shit!borrelia??!har tatt standard blodprøver for et år siden som var helt fine, men skulle det ikke slått ut på noe der da?😕 Anonymous poster hash: c638f...59e
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Shit!borrelia??!har tatt standard blodprøver for et år siden som var helt fine, men skulle det ikke slått ut på noe der da?😕 Anonymous poster hash: c638f...59e Standard Borrelia prøver mener du? Jeg var så syk at jeg ble lagt inn på sykehuset for tre år siden, da ble det tatt spinalpunksjon som var negativ, men tre år senere viser de utvidete Borreliaprøvene at jeg har en aktiv infeksjon altså.... Anonymous poster hash: 66a75...261
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Høres ut som meg for noen år siden. Har du stramme sener fra bak ørene og ned til halsen også? Jeg hadde kjevelåsning (uten at symptomene var sterkest der) Jeg ble sjekket for alt mulig, både ct, mr og kjeveortoped. Ingen fant noe. Jeg gikk til kiropraktor for akutt låsning i ryggen, og han behandlet kjeven samtidig. Etter det fikk jeg noen behandlinger med nåler i halssenene. Noen uker etter hadde jeg fått livet mitt tilbake. "Fluene" jeg så var borte, stikkingen i bryskassen forsvant og hukommelsen kom tilbake. Verdt å teste ut. Lykke til og god bedring. (PS, jeg var overbevist om at jeg var dødssyk, jeg var elendig- nå er jeg helt bra.) Anonymous poster hash: 561e6...b97
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Nei ikke noe Borrali prøver, bare vanlige blodprøver....uff ja jeg går rundt å tror jeg er dødssyk for det føles slik av og til..😪Tenker både hjerte og kreft...uff håper jeg får MR tidligere!😬 Anonymous poster hash: c638f...59e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå