Gå til innhold

Hva tenker dere om folk med slitte/ lurvete bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som alltid ser ut til at det er en stund siden det ble vasket?

Anonymous poster hash: c8438...c2e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker dårlig hygiene blandt folket som bor der. Og særlig om tannbørsten er loslitt, samt at den står rett ved toalettet. Grøss*

Skrevet

Jeg dømmer dessverre fort folk etter hvordan badet og kjøkkenet ser ut. Vanlig rot er så klart helt greit, men slitte, kjipe bad er skikkelig ekkelt. Vi har ikke noe perfekt bad selv, men man kan gjøre underverker med matchende møbler, rene fliser og ett duftlys :) 

Anonymous poster hash: bc398...bfa
Skrevet

Jeg tenker at de er mer opptatt av å ha det godt enn å vise frem hvor perfekte de er.

Det værste jg vet er bad med duftlys. En ting er at lysene stinker i seg selv, men i tillegg regner jeg med at eierene har satt dem inn for å skjule noe enda være, som lukt av soppangrep eller et kloakanlegg som ikke fungerer. Det er ekkelt det.

Anonymous poster hash: 73099...2d9

Skrevet

Jeg kjenner verdens triveligste dame. Men hun har virkelig det mest støvete/slitte badet jeg vet, og unnskylder seg alltid når en av oss skal inn der. Synes egentlig litt synd på henne. Den samme dama har alltid overfylt kjøkkenbenk, verre en min er når det er virkelig ille her.

Tror det må være litt deilig å klare å ha det sånn, og heller bruke tiden på andre ting. Men... Hadde jeg ikke kjent henne, hadde jeg nok tenkt mitt ;)

Skrevet

Jeg tenker at de er mer opptatt av å ha det godt enn å vise frem hvor perfekte de er.

Det værste jg vet er bad med duftlys. En ting er at lysene stinker i seg selv, men i tillegg regner jeg med at eierene har satt dem inn for å skjule noe enda være, som lukt av soppangrep eller et kloakanlegg som ikke fungerer. Det er ekkelt det.

Enig med deg. Duftlys er det jævligste jeg kan tenke meg på et bad. Eller egentlig alle steder.

Andres bad har jeg egentlig ikke så mye tanker om 😊

Skrevet

Ha ha ha. Så det lukter aldri på ditt bad?

Skrevet

Jeg tenker at de er mer opptatt av å ha det godt enn å vise frem hvor perfekte de er.Det værste jg vet er bad med duftlys. En ting er at lysene stinker i seg selv, men i tillegg regner jeg med at eierene har satt dem inn for å skjule noe enda være, som lukt av soppangrep eller et kloakanlegg som ikke fungerer. Det er ekkelt det.Anonymous poster hash: 73099...2d9

Ha ha ha. Så det lukter aldri på ditt bad? Anonymous poster hash: c8438...c2e
Ikke noe som lukter være enn stanken fra duftlys i det minste.

Skrevet

Møkkete bad er motbydelig. Men slitt bad er da det samme? Ikke alle som har flere hundre tusen til oppussing av ulike grunner.

Har ei venninne som er svært dårlig på hygiene, jeg drikker kaffe der men setter den i halsen og blir alltid uvel når jeg ser hvor møkkete hun har det. Forstår ikke at noen orker.

Når jeg åpner andres kjøleskap, og de er overfyllte med masse matsøl... ÆSJ ASS!

Anonymous poster hash: 934eb...591
Skrevet

Hva med kubbelys uten duft da? Vil gjerme pynte opp badet litt men hva er akseptert av pynt på badet?

Anonymous poster hash: 3a2c3...c05

Skrevet

Hva med kubbelys uten duft da? Vil gjerme pynte opp badet litt men hva er akseptert av pynt på badet? Anonymous poster hash: 3a2c3...c05

Bedre, men lysene skal aldri stå alene å brenne i et rom og hvem gidder tenne stearinlys når de går inn på badet til en venninne for å tisse for så å slukke det når de går ut igjen?

Tenn gjerne stearinlys på badet hvis du skal ligge i badekaret eller liknende, men for gjester er det som regel ganske bortkastet.

Skrevet

Skitne bad = motbydelig. Lurer på hvorfor de ikke har vaska før de fikk gjester. Slitte bad, da blir jeg bare mer takknemlig for at vi har pusset opp vårt..:)

Anonymous poster hash: ccf44...a97

Skrevet

Jeg er litt over middels opptatt av å ha det rent og ryddig, støvsuger og vasker gulv stort sett hver dag (har hund dom røyter og unger i "bajasalder), og tar en daglig runde over benker, bord, toalett og bad.

Det er blitt en rutine-greie sånn "i tilfelle vi får besøk", og hele greia tar ca en time hver dag.

Med mine "tvangstanker" så må jeg innrømme at det værste jeg vet er skitne bad/toalett og kjøkken hos andre.

Når det er bremsespor i dass, tannpuss-sprut på speilet, seigt på doringen og tannkrem og hår i vasken så får jeg angst!

Jeg mener, man kan fint ha det greit rent og ryddig rundt seg uten at det går på bekostning av hverken lykken til barna eller fritid eller annet.

Folk som ber inn til greier hjemme, bursdager og fest osv, og lar gårsdagens oppvask stå på benken og spor etter dagens rutiner henge rundt på diverse badeinnredning vil jeg aldri forstå meg på.

Avslappet er en ting, grisete er noe annet. Grøss.

Anonymous poster hash: 8292d...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...