Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Ser man får en som er tilpasset bilsetet. Den er 80 cm. lang. Ser at de vanlige voksiposene er ca. 100 cm. lange. Når vi får brukt for pose så er vel baby ca. 4,5- 5 mnd. Må vel brukes til barnet er 10 mnd. Kan jeg bruke denne i vogna en stund, kanskje hele den første vinteren? Noen som har kjøpt denne, å brukt den også i vogna? Eller er det unødvendig med pose i bilstolen? Anonymous poster hash: 28fe3...34f
TanteTroll Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har ikke hatt pose til bilsetet til noen av mine, men ser at det av og til kunne vært kjekt når lillesøster har måttet være med og hente storesøster i barnehagen. Ikke noe savn, men kunne vært kjekt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har aldri savnet pose i biltstolen. Har på babyen en strikkegenser og tynn lue, og så et teppe over beina. Bilen blir jo oppvarmet etter få kilometer, og da er det bare å ta av teppet/la det ligge løsere og ikke så varmt, går til og med an å gjøre i fart. 😊 Har hatt to novemberbarn, og har alltid funket strålende med teppe. Anonymous poster hash: 4b3a1...87e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Voksi move er veldig liten, kort og tynn. Gå heller for Easygrow sitt alternativ om dere bare skal ha en pose. Anonymous poster hash: 27bcb...dac
Amalie87 Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 På sure, kalde dager har det vært helt genialt med bilstolpose:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Å ja, trodde den var like tykk som vanlig pose. Takk for svarene. Da blir det en til vogna hvertfall. Så får vi se om vi trenger til bilstolen. Anonymous poster hash: 28fe3...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå