Gå til innhold

Når legger DU deg?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger meg stort sett kl 22.30. I helgene kanskje en time senere, men sjelden etter 24.00...

Anonymous poster hash: baa25...6f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger meg en gang mellom 22 og 23, veldig sjelden senere enn 23.

Anonymous poster hash: 7d7a0...95c
Skrevet

Nå. Og det er i seneste laget!!

Skrevet

Mellom 22.00 og 23.00. Må legge meg til faste tider pga migrenen, for å få nok søvn og ikke trigge anfall.

Skrevet

mellom 21-22 . Når jeg jobber legger jeg meg kl 20 

Anonymous poster hash: 74b85...b43
Skrevet

Mellom 2115 og 2215 senest. Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg trenger mer hvile enn andre å fungerer best med 8-9t søvn på natten og ca 1t ila dagen.

Anonymous poster hash: 9ccf3...db2

Skrevet

Legger meg mellom 22.00 og 22.30. 

Er jeg heldig sovner jeg innen en times tid.

Står opp mellom 04.30 og 05.00.

Anonymous poster hash: 2080a...294
Skrevet

Alt for sent i forhold til når jeg står opp. Har ca 5.5 timer med søvn i gjennomsnitt i løpet av uka. Det er igrunnen alt for lite, spesielt siden jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg egentlig bør sove mye mer en det! Men det er ikke så lett å komme seg i seng på kveldene........!

Skrevet

Alt for sent. Blir veldig ofte 24...

Anonymous poster hash: ff799...54d

Skrevet

Jeg sliter med insomnia og får ikke effekt av sovemedisiner pga. ekstrem rask tilvenning eller bivirkninger, så det blir veldig sent... ofte tidlig på morgenen. Kan ikke fordra å ha det slik. Svært sjelden jeg sovner før kl 3, ofte blir den 4 og 5 også, og noen ganger også 6 og 7.

Har ingen problemer med å døgne, men det fungerer ikke for å få meg til å sove neste natt, for kroppen blir så stresset av det at jeg blir enda mer våken.

Skal i gang med en annen behandling snart og har håp om at søvnen da kanskje kan bedre seg. Lov å håpe ;)

Anonymous poster hash: 1fdd8...778

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...