Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg var lur på jobb i dag og bytta vakt med ei annen. Ho skal jobbe fredag 29 mai for meg 8-16 pga planleggingsdag i barnehagen. Og for at jeg ikke skal miste den dagen skal jeg jobbe tirsdag 26.mai 8-16 for ho. Så langt alt vel. Men noe gnager oppi hode mitt, sjekke time lista, og vist f*** har vi time hos sosionomen på spedbarn og småbarns teamet akkurat den tirsdagen 12.15. Jeg vet at sjefen kommer ikke til å godta at jeg blir borte 2-3 timer fra en vakt jeg har bytta til meg. Er ikke så lysten på å annullere bytte da ho jeg bytta med ble veldig glad for lang helg. Men tror sjefen synes det blir mye rot hvis jeg feks tar ett nytt bytte og bytter med en på kveldsvakt tirsdag. Kan jo prøve å bytte timen, men tvilsomt at det går å få en annen time som passer ut med jobbinga mi innen neste time som er 1 uke senere. Ble rotete dette her, men håper dere forstår og kan hjelpe meg med å tenke ut noe lurt her. Gjerne si hva dere som sjef ville foretrekt at jeg gjorde, Anonymous poster hash: cac9b...725
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 La far dra på møtet med sosionomen Anonymous poster hash: bc9a7...5f6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Hadde jeg vært din sjef, hadde jeg ikke blanda meg så mye oppi hvem som var på jobb på de ulike vaktene, så sant at den du bytter med har samme kompetanse. Tenker da feks at du er sykepleier, og at det MÅ være sykepleier på jobb, og så bytter du med ei som er hjelpepleier, om du forstår. Er selv styrer i en barnehage, og for meg er det helt OK at folk bytter på dager ved behov, bare at det til en hver tid er rett antall voksne på jobb. Anonymous poster hash: 28a22...925
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Jeg som sjef ville iallefall gitt blanke i hvor mye dere byttet på vakter, så lenge der var noen på jobb, og at det ikke medførte ekstra arbeid for meg med f.eks folk som ikke dukker opp, og må finne ut hvem som skulle være på jobb og få ordnet opp i dette. Anonymous poster hash: db90c...7df
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Bytt time hos sosionom? Anonymous poster hash: b5511...231
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Pappan kan ikke reise alene, dette er noe vi må gjøre sammen. Vi er i gang med ett foreldre veilednings kurs før videre utredning av barnet til høsten. Jobber i butikk, så sånn sett blir det ikke noe kompetanse problem med mindre jeg bytter med en som kun jobber i en annen og det gjør jeg ikke. Får snakke med eier i morgen, butikksjefen regner jeg med at er borte fra jobb noen dager. Anonymous poster hash: cac9b...725
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Bytt time hos sosionom? Anonymous poster hash: b5511...231 Sak ringe å høre, men tviler på at det går. Vi har kurs time hver uke frem til 6 juli som er siste kurs timen. Grunnen til at jeg glemte denne timen er at ho hadde fulle timelister og ble derfor nesten 4 uker fra forrige møte til det som er tirsdag Anonymous poster hash: cac9b...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå