Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Holdt på å rydde bort noen vinterjakker i sted. Jeg kjente at den ene jakkelomma til mannen var full av papirer, ser jo selvfølgelig etter om det var noen viktige papirer som jeg ikke måtte pakke bort. Jeg ble passe sjokkert da jeg ser at det er utskrift av mobilloggen MIN for Jan-mars 2015. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. På den ene siden har jeg absolutt ingen ting å sjule, vet han er sjalu, så ta veldig hensyn til det. På den andre siden syns jeg dette med at han er sjalu og mistenksom begynner å gå mektig langt! Har lagt frem papirene på stuebordet, så nå sitter jeg bare å venter på at mannen skal komme hjem fra trening. Noen tips om hvordan jeg skal gå frem? Er veldig konfliktsky, så dette gruer jeg meg veldig til. Kan legge til at jeg går hjemme om dagene med baby på 2 mnd, også har vi ett Barnehagebarn. Anonymous poster hash: ba0ca...c32
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Huff.. Vet ikke hva jeg skal si men du får bare si at du syntes det er drøyt og håper han fant ut det han ville vite.. Trist at han ikke stoler på deg. Anonymous poster hash: f513a...72c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Spør han rolig om han fant noe spennende og hva han tror at du skjuler. Få ut hva og hvem han er usikker på. Min var sånn. Men det var fordi han selv ikke hadde rent mel i posen. Sier ikke at det er tilfelle hos dere! Lykke til og oppdater gjerne! Anonymous poster hash: 2cdc9...549
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Jeg tror jeg ville laget litt drama rundt det. Når jeg hadde hørt han var på vei i stua, ville jeg satt meg til rette med papirene i fanget og latt som om jeg så gjennom dem. Hadde sittet med dem til han hadde sett hva det var/spurt hva det var, og så sagt at jeg snublet over tlfloggen min. Så ville jeg handlet etter reaksjonen hans... Jeg ville uansett ikke vært blid. Ikke klikket, men fått frem hvor ugreit sånt er. Jeg kunne derimot møttes litt på midten i denne situasjonen, og faktisk sagt at om han har noe ønske om å lese gjennom tlfloggen, så skal han få gjøre det - om han ber om lov først. Det hadde også gjeldt alt av pc og mobil. Det er vondt å være sjalu, og om han innser selv at han er det, mener jeg det er helt ok å vise litt storsinn. Kanskje han en dag vil legge det fra seg da...Om han derimot ikke vet selv hvor sjalu han er, ville jeg ikke møttes på midten i det hele tatt før han innså hvor kontrollerende og krenkende det er å faktisk inspisere andres tlflogg. Anonymous poster hash: 4e8e2...f1d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Spør han rolig om han fant noe spennende og hva han tror at du skjuler. Få ut hva og hvem han er usikker på. Min var sånn. Men det var fordi han selv ikke hadde rent mel i posen. Sier ikke at det er tilfelle hos dere! Lykke til og oppdater gjerne! Anonymous poster hash: 2cdc9...549 Eksen min var også sånn, og har var selv utro. Er redd, for jeg kjenner igjen tegnene. Hi Anonymous poster hash: ba0ca...c32
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Jeg tror jeg ville laget litt drama rundt det. Når jeg hadde hørt han var på vei i stua, ville jeg satt meg til rette med papirene i fanget og latt som om jeg så gjennom dem. Hadde sittet med dem til han hadde sett hva det var/spurt hva det var, og så sagt at jeg snublet over tlfloggen min. Så ville jeg handlet etter reaksjonen hans... Jeg ville uansett ikke vært blid. Ikke klikket, men fått frem hvor ugreit sånt er. Jeg kunne derimot møttes litt på midten i denne situasjonen, og faktisk sagt at om han har noe ønske om å lese gjennom tlfloggen, så skal han få gjøre det - om han ber om lov først. Det hadde også gjeldt alt av pc og mobil. Det er vondt å være sjalu, og om han innser selv at han er det, mener jeg det er helt ok å vise litt storsinn. Kanskje han en dag vil legge det fra seg da... Om han derimot ikke vet selv hvor sjalu han er, ville jeg ikke møttes på midten i det hele tatt før han innså hvor kontrollerende og krenkende det er å faktisk inspisere andres tlflogg. Anonymous poster hash: 4e8e2...f1d Signerer denne! Føyer til at jeg har slitt mye mwd sjalusi i inneværende forhold, på grunn av tidligere forhold. Min nåværende kjæreste syntes selvsagt det var vanskelig i starten - hun hadde jo ikke gjort noe galt ! Hun ba med bla igjennom telefon og data når jeg ville pm jeg trodde det hjalp, hun hadde ingenting å skjule. Når jeg gjorde det ble hun ikke skuffet eller sur - hun sto for det hun hadde sagt, at det var greit. Da ble det litt flaut for meg, og etter relativt kort tid var jeg kvitt all den irrasjonelle sjalusien. Åpenhet er nøkkelordet her, da. Syns ikke det mannen din har gjort er greit, men anbefaler dere å snakke sammen! Ikke klikk. Det tror jeg ikke fører noe bra med seg. Anonymous poster hash: 440be...d0d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Jeg tror jeg ville laget litt drama rundt det. Når jeg hadde hørt han var på vei i stua, ville jeg satt meg til rette med papirene i fanget og latt som om jeg så gjennom dem. Hadde sittet med dem til han hadde sett hva det var/spurt hva det var, og så sagt at jeg snublet over tlfloggen min. Så ville jeg handlet etter reaksjonen hans... Jeg ville uansett ikke vært blid. Ikke klikket, men fått frem hvor ugreit sånt er. Jeg kunne derimot møttes litt på midten i denne situasjonen, og faktisk sagt at om han har noe ønske om å lese gjennom tlfloggen, så skal han få gjøre det - om han ber om lov først. Det hadde også gjeldt alt av pc og mobil. Det er vondt å være sjalu, og om han innser selv at han er det, mener jeg det er helt ok å vise litt storsinn. Kanskje han en dag vil legge det fra seg da... Om han derimot ikke vet selv hvor sjalu han er, ville jeg ikke møttes på midten i det hele tatt før han innså hvor kontrollerende og krenkende det er å faktisk inspisere andres tlflogg. Anonymous poster hash: 4e8e2...f1d Har ikke tenkt til å klikke, er nok ikke den typen. Men litt drama syns jeg det kan bli. Siden dette ikke er det eneste "probleme" vårt, så han jeg tenkt å foreslå parterapi. Har foresten ikke noe problem med at han sjekker fb, Mail, mobillogg osv for å legge sjalusien fra seg. Men dette heller mot det kontrollerende, og det er forferdelig slitsomt. Hi Anonymous poster hash: ba0ca...c32
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Min ex var sykelig sjalu, uten grunn. Skal si det det ble leven da jeg oppdaget at det var han som var den utro, den dritten!! Anonymous poster hash: 9ec02...007
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Dere har ikke spesifisert telefonregning da? Anonymous poster hash: 91751...6d3
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 Jeg hadde blitt mektig sint. Men hvordan i all verden har han tilgang til den??? Jeg har privat innlogging på alt. Også telefonleverandøren dvs samboer kan ikke få tak i loggen min noen steder. Anonymous poster hash: 99e71...a5d
Ileus Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Står abb på han eller deg? Hvis det står på deg skjønner jeg ikke hvordan han har fått utskriften. Da må han han utgitt seg for å være deg til teleoperatøren og det er straffbart.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Vi kan hverandres passord på de fleste stedene. Så han har nok skrevet de ut fra Chess sine sider, altså min side. Hi Anonymous poster hash: ba0ca...c32
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Har du konfrontert ham? Anonymous poster hash: 4e8e2...f1d
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Hehe, så han tror du var utro mens du gikk høygravid? Anonymous poster hash: 07c9e...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå