Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynte du og mannen din med det? Var det en av dere som spurte eller bare skjedde det naturlig? Hvor ofte har dere analsex? Skjer det samtidig med vanlig sex?

*husk anonym knappen*

Anonymous poster hash: 13a8f...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd en gang, fordi mannen maste veldig på det.

Det ble med den ene gangen. Er helt uaktuelt for meg, og han får bare finne seg i det.

Anonymous poster hash: 71e64...fc8
Skrevet

Jeg husker ikke helt hvordan det foregikk første gangen, men det var helt sikkert meg som kom med forslaget. Jeg synes analsex er deilig å vi gjør det innimellom, men ikke så ofte som vanlig sex. Jeg må føle meg klar for det, i den forstand at jeg har vært på do og det føles greit og tomt for det som kan være der bak :D

Skrevet

Jeg hadde lyst og spurte der og da! Mannen datt ut av sengen men kom fort på plass igjen! Hahaha!

Skjer når jeg er "tom" og vi lyster. Er du ikke tom blir det gris...

Anonymous poster hash: 5d9d1...769

Skrevet

Med min nåværende var det jeg som sa at jeg likte det og gjerne ville gjøre det. Han ble overlykkelig og vi har hatt herlig analsex jevnt og trutt siden.

Anonymous poster hash: 0499d...862
Skrevet

Husker ikke helt, men det begynte med lek med en finger og når han oppdaget at jeg ikke stoppet han, bare fortsatte han ;) Gjør det innimellom når jeg er klar for det :) Vanvittig deilig når jeg har lyst til det, helt feil når jeg ikke er klar for det :P

Anonymous poster hash: 57722...204

Skrevet

Husker ikke første gangen. Men husker at jeg absolutt ikke gjorde det ofte, for syns det var vondt. Har etterhvert finni en måte som jeg får det fint til på. Må være kjempe kåt i forkant og bruker vibrator på klitten, Sammtidig som han er bak. Gjør det ikke ofte, men engang i ny og ned.

Anonymous poster hash: 76b21...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...