Gå til innhold

Avhengig av rutiner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere mammaer som er avhengige av å følge visse rutiner for dagen?

 

Jeg er et utpreget plan- og kontrollmenneske.

Jeg vet alt jeg skal jeg gjøre i løpet av dagen med en gang jeg står opp.

Dette gjelder virkelig alt (måltider, klær til meg og barna, matpakker som er smurt dagen i forveien, jobb, middag, kaffe med sjokolade etter middag, bading og legging av barn, trening for meg de dagene jeg gjør det, orden i stand matpakker og klær osv til neste dag, tv-serie og kveldsmat før natta)

Dette er dagene mine.

Kjenner jeg blir litt uvel de dagene jeg ikke har alle disse planene, eller de dagene som ikke blir helt sånn som planlagt. Dette stresser meg veldig.

Skulle på mange måter ønske at jeg ikke måtte ha en plan eller en rutine på absolutt alt. Jeg kunne liksom spist og gjort de samme tingene hver dag resten av livet. Så ille er det :(

 

Noen som har noen tips til meg?

 

P.S. Sliter VELDIG med dårlig samvittighet de dagene jeg ike får trent som vanlig, og blir livredd for å legge på meg, eller at jeg skal til slutt se annerledes ut.

 

JEG TRENGER Å GI SLIPP PÅ KONTROLLEN OVER ALT!!!



Anonymous poster hash: 64384...7c9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Noen flere mammaer som er avhengige av å følge visse rutiner for dagen?

 

Jeg er et utpreget plan- og kontrollmenneske.

Jeg vet alt jeg skal jeg gjøre i løpet av dagen med en gang jeg står opp.

Dette gjelder virkelig alt (måltider, klær til meg og barna, matpakker som er smurt dagen i forveien, jobb, middag, kaffe med sjokolade etter middag, bading og legging av barn, trening for meg de dagene jeg gjør det, orden i stand matpakker og klær osv til neste dag, tv-serie og kveldsmat før natta)

Dette er dagene mine.

Kjenner jeg blir litt uvel de dagene jeg ikke har alle disse planene, eller de dagene som ikke blir helt sånn som planlagt. Dette stresser meg veldig.

Skulle på mange måter ønske at jeg ikke måtte ha en plan eller en rutine på absolutt alt. Jeg kunne liksom spist og gjort de samme tingene hver dag resten av livet. Så ille er det :(

 

Noen som har noen tips til meg?

 

P.S. Sliter VELDIG med dårlig samvittighet de dagene jeg ike får trent som vanlig, og blir livredd for å legge på meg, eller at jeg skal til slutt se annerledes ut.

 

JEG TRENGER Å GI SLIPP PÅ KONTROLLEN OVER ALT!!!

 

Anonymous poster hash: 64384...7c9

 

Føler med deg.

Jeg tror at vi som har det så fint Norge lager oss problemer når vi ikke får noen. Det kan nesten virke som mennesket er laget for motstand. Når vi ikke får det, så blir det helt feil, og da lager vi oss motstand. Det er helt irrelevant hvordan du ser ut. Spør flyktningene i Middelhavet, for å dra det litt langt.

Jeg anklager deg ikke altså, dette gjelder over hele linja. Alle må liksom se så himla bra ut og være så himla flinke. Så en uperfekt kropp blir "problemet". Jeg kan mye om det ;)

For en stund siden fikk samboeren min svar på en celleprøve som var ganske ekkel. Da skjedde det mye, du! Nå går det bra, men det satte en skikkelig støkk i meg og nå kunne jeg ikke brydd meg mindre om kvapsete mage, rynker eller kviser... Det er selvsagt ålreit å pynte seg iblant, men du skjønner hva jeg mener. Jeg trener nå også, men det er for å holde meg frisk. Har du ikke helse, har du ingenting.

 

Så; prøv å se på det fine du har i livet og nyt det, kos deg med de fine barna dine og vær glad for at du er frisk. Lykke til <3 Klem

 

Anonymous poster hash: 3f8e8...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...