Gå til innhold

Noen som fjerner hår på armene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lang og mørk behåring på underarmene, ikke ulikt en mann. Jeg har mye hår ellers også, men dette har jeg rutiner på. På armene har jeg foreløpig ikke foretatt meg noe, men jeg har lenge vurdert om jeg skulle vokse det av. Problemet er da at man er i gang og må fortsette. Noen som har erfaringer med dette? Angrer dere på at dere begynte? Det er ikke særlig lekkert med dette håret her, altså. Syns særlig det er teit med armbånd og den slags pynt når håret pjusker rundt, liksom. :-(

Anonymous poster hash: e018b...4ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyse, men barberer likevel. Synes armene blir glattere og ser finere ut da :) hender seg jeg ikke barberer på et par uker, og hårene er ikke noe tykkere likevel. Gjort det i mange år :)

Anonymous poster hash: 5ebef...5ad

Skrevet

Jeg sliter også med mye kroppshår.. Jeg bleker det på armene. men for guds skyld ikke blek for mye.. Det er faktisk styggere med lange hvite hår enn svarte

Anonymous poster hash: e6cde...e53
Skrevet

Ja, det lugger noe forferdelig også, armbånd og sånn. Jeg har alltid vært litt brydd over armene mine men har liksom ikke gjort noe med det. Det er ganske mye hår og lange hår men ikke kjempemørke. Plutselig var det en dust på jobben som spurte om jeg hadde vurdert å barbere armene mine.. Jeg ble jo selvfølgelig flau og svarte ja, jeg har tenkt på det men jeg har ikke giddet.. Han sa ikke noe mer om det (vet nå at han er psykopatisk og jævlig med mange) men jeg er jo så enkel så jeg begynte å barbere.. Det blir ikke så stivt som på leggene men du får jo en jevn og unaturlig bust over hele armen.. jeg endte opp med å slutte igjen for det var liksom ikke verdt det.. Jeg var litt hårfri men om det ikke vedlikeholdes så lyser det jo "jeg barberer armene" lang vei.. Føler meg bedre med hårete armer da.

Skrevet

Barbere ser jeg ikke på som en mulighet, basert på hvordan det vokser ellers på kroppen. Hvis jeg skal ha glatte legger må jeg barbere hver dag. Hmm... Må nok vurdere litt til, ja... Syns det tar nok tid som det allerede gjør med dette hår-sirkuset!

Skrevet

Det er jo ikke verre enn å prøve det ut, hvis du syntes det er slitsomt så lar du være. Det er litt kjedelig når det er 0,5cm med mørke rette år som stikker ut men det vokser jo ut igjen!

Og som noen sa her, du kan jo bleke de til en "mørk blond" eller noe men når du overbleker så får du sånn peroxide look som lyyyser lang vei :( Ikke noe fint! Og er det veldig mørke hår så kan du risikere å få den guloransje varianten

Skrevet

Epilere?

Anonymous poster hash: 0b8bf...6ee

Skrevet

Epilere?

Anonymous poster hash: 0b8bf...6ee

Jo, det vil vel bli samme resultat som voks, vil jeg tro, i og med at hårene blir dratt opp med rota. Tror jeg skal prøve det ut. Men mest sannsynlig voks, da jeg er ganske dreven med varmvoks i heimen. ;-)

HI

Skrevet

Bruk heller voks, epilering er jo døden xD Blir gal av de nålestikkene, spesielt på baksiden av leggen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...