Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Eller hvordan er det? Halv skatt på ên av utbetalingene? Anonymous poster hash: e177b...f24
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Utbetaling og skatt Arbeidsavklaringspengene skal utbetales uten skattetrekk for to 14-dagers perioder i juni måned og for første 14-dagers utbetaling i desember måned. Anonymous poster hash: 43d6d...c11
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 alt står på nav Anonymous poster hash: c87ef...502
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Takk C11 :) Anonymous poster hash: e177b...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå