Gå til innhold

Hva tenker dere om de som fortsatt har flagget ute 18. mai da....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Japp, jeg glemte det. Og sitter på jobb og gremmes nå!

Anonymous poster hash: 71380...45b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er litt flaut for dem. Vi glemte det selv. Kom heldigvis på det når vi dro på jobb idag. Håper ikke for mange naboer så at vi hadde glemt det :P

Anonymous poster hash: aacfb...015
Skrevet

Hvis noen spør får du si at dere feirer din kusines 20-årsdag eller noe :P

Anonymous poster hash: a638e...ced

Skrevet

Tenker at de som må spørre om sånt tull må kjede seg noe jævlig.

Anonymous poster hash: f21e8...af8

Skrevet

Jeg tenker at de gjorde som meg, sloknet utslitt på sofaen klokken 21:)

Anonymous poster hash: 65503...c30
Skrevet

Flaut! Fnis. Men kommer an på kva type folk det er iforhold til kva eg tenker. Jepp! Fordommer.

Skrevet

Forbanna sløve kjerring! Tenkte jeg da jeg røsket ned balkongflagget på vei til jobb i dag morges😁

Anonymous poster hash: 3298d...463

Skrevet

Er det vanlig å tenke så mye om ting og tang altså?

Jeg hadde vel gått ut fra at de hadde glemt det da...

Anonymous poster hash: 98717...38e

Skrevet

Jeg hadde sikkert bare tenkt at de feirer noe annet. Kan jo være flere grunner til at flagget henger oppe.

Anonymous poster hash: 4756c...b7c

Skrevet

Jeg hadde regnet med at det er bursdag i huset, bryllupsdag eller besøk langveisfra for eksempel. Det kan være mange grunner til å flagge 18. mai.

Hvis du forteller at du har glemt å ta det ned tenker jeg bare at du er litt distre og at du sikkert kommer til å være nøye med det neste år.

Anonymous poster hash: 5a018...618
Skrevet

Barnehagen hadde flagget oppe da jeg leverte i dag. Jeg tenkte det var litt sløvt, særlig siden de allerede hadde vært åpent i noen timer... Viste seg at et av barna fylte år i dag. 

Så jeg synes det er sløvt om noen skulle glemme det, men at jeg egentlig ikke kunne brydd meg mer enn dèt.

Anonymous poster hash: 5115e...7f8
Skrevet

At de har hatt en fuktig avslutning på 17. Og sovnet fra flagget.

Skrevet

Tenker at det er utrolig sløvt. Flagget skal ned kl 21. Det trodde jeg faktisk de fleste kunne, og så sløve kan da ikke vanlige oppegående mennesker være, vel.

Anonymous poster hash: 17120...bf3

Skrevet

Hadde du satt pris på om naboen hadde tatt det ned for deg, og pakket det fint sammen på trappa di? 

Eller hadde du helst sett at folk holdt fingrene av fatet? 

Naboen vår glemte flagget, jeg tok kontakt litt før 10 i går kveld og sa jeg hadde tatt ned flagget, da hun ikke var inne da jeg ringte på døra. Hun sa det var greit, ikke et smil, ike et takk. AT de var bortreist i selskap og derfor hadde hun glemt det. 

Begynte å lure på om hun ble sur fordi jeg hadde trakket inn i hagen deres, noe jeg må da jeg skal ringe på døra, så flaggstanga var jo like der så uansett. 

Lurer på om hun var sur med meg fordi hun var flau. 

Lurer på om hun generelt bare er sur, mannen hennes har alltid vært hyggelig, men han kunne jeg ikke ringe. 

Hadde du følt det som en fin gest, eller hadde du blitt sur. Nå angrer jeg på at jeg i det hele tatt prøvde å være hyggelig. 

Anonymous poster hash: a1ab6...b2c
Skrevet

Hadde du satt pris på om naboen hadde tatt det ned for deg, og pakket det fint sammen på trappa di? 

Naboen vår glemte flagget, jeg tok kontakt litt før 10 i går kveld og sa jeg hadde tatt ned flagget, da hun ikke var inne da jeg ringte på døra. Hun sa det var greit, ikke et smil, ike et takk. AT de var bortreist i selskap og derfor hadde hun glemt det. 

Begynte å lure på om hun ble sur fordi jeg hadde trakket inn i hagen deres, noe jeg må da jeg skal ringe på døra, så flaggstanga var jo like der så uansett. 

Lurer på om hun generelt bare er sur, mannen hennes har alltid vært hyggelig, men han kunne jeg ikke ringe. 

Hadde du følt det som en fin gest, eller hadde du blitt sur. Nå angrer jeg på at jeg i det hele tatt prøvde å være hyggelig. 

Jeg hadde ikke likt det, men takket og vært høflig. Ville ikke blitt sint eller sur så lenge flagget var blitt godt ivaretatt (ikke lagt ute i regnet f.eks). Jeg hadde heller vært flinkere neste år, og om jeg visste jeg skulle i selskap, ville jeg heller latt være å ta opp flagget/ta det ned før selskapet.

Anonymous poster hash: 5115e...7f8

Skrevet

tenker: Stili, flere som har fått med seg at grunnloven ble undertegnet 18 mai og ikke 17 mai :) :)

Anonymous poster hash: 73b10...ff9
Skrevet

Hadde du satt pris på om naboen hadde tatt det ned for deg, og pakket det fint sammen på trappa di? Eller hadde du helst sett at folk holdt fingrene av fatet?  Naboen vår glemte flagget, jeg tok kontakt litt før 10 i går kveld og sa jeg hadde tatt ned flagget, da hun ikke var inne da jeg ringte på døra. Hun sa det var greit, ikke et smil, ike et takk. AT de var bortreist i selskap og derfor hadde hun glemt det.  Begynte å lure på om hun ble sur fordi jeg hadde trakket inn i hagen deres, noe jeg må da jeg skal ringe på døra, så flaggstanga var jo like der så uansett. Lurer på om hun var sur med meg fordi hun var flau. Lurer på om hun generelt bare er sur, mannen hennes har alltid vært hyggelig, men han kunne jeg ikke ringe.  Hadde du følt det som en fin gest, eller hadde du blitt sur. Nå angrer jeg på at jeg i det hele tatt prøvde å være hyggelig.  Anonymous poster hash: a1ab6...b2c

Hadde syntes at det var en fin gest. Alle kan glemme, og å glemme å ta ned flagget er ytterst pinlig....

Syns du handlet hele rett.

Skrevet

Det hadde jeg satt veldig pris på. Og jeg hadde gjort akkurat som deg, hvis min nabo hadde glemt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...