Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Glemte en i går som jeg tok sammen med den jeg skulle i dag, kan jeg fortsatt stole på p-pillene? Anonymous poster hash: 52414...b81
Gjest Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Nei! Enten så drøyer du sengehyggingen eller tar deg en angrepille. Snakker av erfaring og erfaringen er i dag 19 år gammel!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Nei.Bruk kondom frem til neste mens, og dersom du hadde sex i går ta en liten tur innom apoteket og kjøp angrepillen Anonymous poster hash: ef9d6...e7d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Selvfølgelig ikke (er du seriøs?). Bruk kondom. Anonymous poster hash: a500c...908
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Jeg var naiv og stolte på at det gikk bra, ble gravid. Anonymous poster hash: 35773...071
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Hadde ikke sex i går, og siden jeg ikke har gått på p-piller så lenge og ikke hadde med meg bruksanvisningen spurte jeg her. Takk for svar damer! Anonymous poster hash: 52414...b81
Mamma_til_2 Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 SELVSAGT ER DU IKKE TRYGG, DU MÅ ENTEN AVSTÅ FRA SEX ELLER BRUKE KONDOM I 3 UKER FREMOVER, GOOGLE P.PILLENE DINE OG LES PAKKNINGSVEDLEGGET ( OM DI IKKE HAR DET) DER ER AVSNITTET - GLEMT PILLE- DER STÅR ALT DU TRENGER OG VITE! Sorry stor skrift, capslocken hengte seg opp, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 SELVSAGT ER DU IKKE TRYGG, DU MÅ ENTEN AVSTÅ FRA SEX ELLER BRUKE KONDOM I 3 UKER FREMOVER, GOOGLE P.PILLENE DINE OG LES PAKKNINGSVEDLEGGET ( OM DI IKKE HAR DET) DER ER AVSNITTET - GLEMT PILLE- DER STÅR ALT DU TRENGER OG VITE! Sorry stor skrift, capslocken hengte seg opp, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt Di? Jeg lærte i 1. Klasse at det skrives de og ikke di Anonymous poster hash: 00ded...1a6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 SELVSAGT ER DU IKKE TRYGG, DU MÅ ENTEN AVSTÅ FRA SEX ELLER BRUKE KONDOM I 3 UKER FREMOVER, GOOGLE P.PILLENE DINE OG LES PAKKNINGSVEDLEGGET ( OM DI IKKE HAR DET) DER ER AVSNITTET - GLEMT PILLE- DER STÅR ALT DU TRENGER OG VITE! Sorry stor skrift, capslocken hengte seg opp, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt Di? Jeg lærte i 1. Klasse at det skrives de og ikke di Anonymous poster hash: 00ded...1a6 Hahahahaha du er stilig som gidder å kommentere det! La os snakke om det i stedet... Eller.. Nei, du er ikke trygg om du har glemt en pille, bruk kondom, avstå fra sex eller ta en angrepille om det er krise. Og aldri ta 2 tabletter sammen, det har NULL hensikt. Anonymous poster hash: 76e0d...bf1
Mamma_til_2 Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 SELVSAGT ER DU IKKE TRYGG, DU MÅ ENTEN AVSTÅ FRA SEX ELLER BRUKE KONDOM I 3 UKER FREMOVER, GOOGLE P.PILLENE DINE OG LES PAKKNINGSVEDLEGGET ( OM DI IKKE HAR DET) DER ER AVSNITTET - GLEMT PILLE- DER STÅR ALT DU TRENGER OG VITE! Sorry stor skrift, capslocken hengte seg opp, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt Di? Jeg lærte i 1. Klasse at det skrives de og ikke di Anonymous poster hash: 00ded...1a6 Ja jeg lærte stor og liten bokstav i 1.klasse!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 SELVSAGT ER DU IKKE TRYGG, DU MÅ ENTEN AVSTÅ FRA SEX ELLER BRUKE KONDOM I 3 UKER FREMOVER, GOOGLE P.PILLENE DINE OG LES PAKKNINGSVEDLEGGET ( OM DI IKKE HAR DET) DER ER AVSNITTET - GLEMT PILLE- DER STÅR ALT DU TRENGER OG VITE! Sorry stor skrift, capslocken hengte seg opp, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt Di? Jeg lærte i 1. Klasse at det skrives de og ikke di Anonymous poster hash: 00ded...1a6 Ha ha, men du lærte visst aldri tegnsetting! Anonymous poster hash: a500c...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå