Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Mine barn går i tog i en by, der har jeg aldri sett en eneste drillpike tross at det er sikkert 10-15 korps i toget. Nå har vi flyttet til en landlig nabokommune, og der har samtlige korps en haug med unge jenter som er drillpiker. Er det forskjell på by og land tro? Og har deres korps drillpiker? Anonymous poster hash: a43c1...158
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Nei, korpset her har ikke det desverre. Så ingen som hadde det i går heller, til tross for mange korps. På "landet" (20 min unna) har de
husetfullt Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Vårt korps har bare tamburmajor. Men det er 3 skolekorps i toget, og de to andre har deillpiker. Ene korpset er fra byen og andre fra bygda. Vi bor i midten, så de jentene her som vil drille begynner i ett av de andre korpsene istedet
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Var ikke drillkorps her heller.. Tror ikke de har noen som vil lengre.. Anonymous poster hash: 8f4d2...bf6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Det har pleid å være tre stykker som går foran barnetoget. I år var det bare en. Vi bor på bygda/tettsted. Anonymous poster hash: e59ef...4f3
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Nei, ikke drilltropp her. Kun tamburmajor. Bor på landet. Anonymous poster hash: 4e0a2...4a1
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Ja, her har de drillpiker. Det er den eneste aktiviteten ungene i 3. og 4. klasse kan velge på SFO og det er bare for dem som har SFO på fredager. Veldig merklig system, men sån er det nå. Anonymous poster hash: a55d6...9c2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Her har vi drillpiker , har alltid hatt det. Eg er instruktør. Bur på bygda. Anonymous poster hash: 86bda...b25
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Var ei her i går. Jenta min har veldig lys til å bli det, men for å få lov til å bli drillpike må man være med i korpset. Det syns jeg ble veldig feil og selvmotsigende. Hvordan skulle de både spille i korpset og være drillpike? Anonymous poster hash: 24c6f...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå