Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 ...Når man blir stolt og glad fordi man har hatt inspeksjon av brannvesenet i boligen sin og de skrøt over hvor bra brannsikkerheten var ivaretatt der (mange røykvarslere, pipen renovert osv) (meg). Er DET noe å være kry for! (meg) Andre som har tatt seg i å bli smigret over dustete ting? Anonymous poster hash: 5c920...a05
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Det er lov å være kry av den grunn! Det er en veldig viktig ting å ha i orden, og det er lov å være kry når alt er som det skal og kanskje faktisk enda bedre enn "som det skal". Det kan redde hjem. Det kan også redde liv.Jeg blir kry når jeg får høre at gravidmagen min er stor. Og når jeg får høre at jeg ikke har særlig stor høygravidmage. Eehh. Logisk? Vet ikke, jeg... Anonymous poster hash: ba8cc...bcd
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Det BØR du være stolt over!!!! Min nabo gjennom mange år går nå as we speak og rydder i det som er igjen etter at huset brant og må rives. Vær stolt av det!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Det BØR du være stolt over!!!! Min nabo gjennom mange år går nå as we speak og rydder i det som er igjen etter at huset brant og må rives. Vær stolt av det!!! He he, joda, det er jo bra at ting er på stell - brannsikkerhet er utrolig viktig! Men jeg liksom kroet meg og lo sånn dustete og fjollet over rosen .......og så var han litt kjekk i tilegg. Anonymous poster hash: 5c920...a05
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Jeg går rundt og gliser fra øre til øre etter foreldresamtaler med skole og barnehage. Ros om barna mine får meg til å være sprekkferdig av stolthet. Ingenting av ros til meg personlig kommer i nærheten av følelsen jeg får etter å ha hørt ros om barna mine. Anonymous poster hash: 51281...8ef
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Det BØR du være stolt over!!!! Min nabo gjennom mange år går nå as we speak og rydder i det som er igjen etter at huset brant og må rives. Vær stolt av det!!! He he, joda, det er jo bra at ting er på stell - brannsikkerhet er utrolig viktig!Men jeg liksom kroet meg og lo sånn dustete og fjollet over rosen .......og så var han litt kjekk i tilegg. Anonymous poster hash: 5c920...a05 He he, ingenting er som litt ros av en kjekk "brann"mann😆👍🏼
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Jeg sitter på første rad på alle standup show for da får jeg ofte komplimenter fra komikerene under showet. Har egentlig dårlig selvtillit så er vel derfor jeg gjør det *husk anonymknappen* Anonymous poster hash: 65d9c...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå