Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Jeg er 38 uker på vei, og er generelt hoven både her og der. Også i underlivet... Kjennes ut som alt tyter ut, nesten. Så, men, jeg har altså kjent etter på om noe faktisk har "falt ut", og fant ikke ut av noe der, men jeg fant en KUL! Den er rett på innsiden av kjønnsleppa ved åpninga (vet ikke om jeg alltid har hatt kjønnsleppe der eller om jeg er hoven nå, for om jeg vanligvis ikke har kjønnsleppe der, vil jeg tro denne kulen vanligvis befinner seg inne i vagina). Den er ikke vond. Fast og helt rund, og ikke mulig å flytte på. Kan minne om en fettkul (har en på magen), men det føles noe ulikt (som kanskje kan komme av at det er veldig ulikt å kjenne i en vagina og på en mage...). Forsøkte å ta en titt, men var vanskelig med magen i veien... Såvidt jeg kunne se, var det ingen rar farge på den (lignet ingen åreknute i hvert fall)... Den er kanskje litt større enn en ert.Tenkte først talgkjertel, men de jeg har hatt, har vært innmari vonde! Ringte legekontoret, men de har visst en time lunsj nå! Kjenner jeg freaker litt ut. Flere som har opplevd dette? Kan det komme av svangerskapet? Anonymous poster hash: 43f58...ca8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Jeg hadde en fettkul der under graviditeten. Jordmor tok hull på den under fødselen. Anonymous poster hash: 10d7b...26d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Håper virkelig det er en fettkul... Håper legen kan finne ut av det, uten at jeg må vente i hundre år før jeg får time. Anonymous poster hash: 43f58...ca8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Noen flere? Anonymous poster hash: 43f58...ca8
Sint naken biltyv Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Kan jo være alt fra fettkul til kreft det. Håper legen får sjekket det kjapt. Man blir jo ekstra engstelig når maner gravid også.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Jeg hadde bartholinitt 2 ganger under mitt siste svangerskap. Det er en kjertel som tetter seg og blir betent. Første gangen tømte de den under spinalbedøvelse, andre gangen åpnet den seg heldigvis selv. Men den var MYE større enn en ert, mer som en plomme... Anonymous poster hash: 143b3...651
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Huff da, jeg har hørt om bartholinitt... Men skal ikke det også være smertefullt? Den er ikke det, ser du... Men den er kanskje bare ikke så tett enda? Siden den ikke er så mye større enn en ert heller... Anonymous poster hash: 43f58...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå