Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Statsminister Anonymous poster hash: cf861...547
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 En ravende gal og lynforbanna miljø og dyreaktivist som stikker nesa si frem på tv så fort hun kan. Mest sannsynlig vil hun konsekvent SKRIKE det hun har på hjertet. Anonymous poster hash: 7bd1e...8da
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Dyrlege, sier han. Anonymous poster hash: 5f446...002
Gjest ♡perla Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Tja.... har ei som vil bli dataingeniør av et slag, ei som vil bli kokk, en som drømmer om å kjøre søppelbilen (!) og en som er for liten til å ha noen mening om det..... så får vi se da 😄
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Guttungen på 10 har planene klare, han skal bli fotballspiller (selvsagt ) men har heldigvis en plan B, enten arkiolog eller noe med matte (han er veldig flink i matte, så håper jo at den interessen og evnen holder stand ) Jenta på 7 sier hun vil bli frisør eller jobbe med det mamma jobber med (jeg er jurist), så håper på sistnevnte Hun klarer ikke lage hestehale engang, så ser ikke helt at hun blir frisør. Hun er i tillegg veldig skoleflink, så ser i grunn for meg at hun kommer til å studere på universitet eller tilsvarende i grunn. Anonymous poster hash: fa3f0...e7e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Eldste vil bli Brannmann og minste vil bli ambulansemedarbeider eller politi. Her skal brannvesenet og politiet ha hus ved siden av hverandre, så de har planer om å jobbe der, slik at de kan være sammen hele tiden, og møtes ute på oppdrag. De har planen klar.. De kommende konene skulle være lege og søppelbilsjåfør... Anonymous poster hash: 1ecda...340
Pengetreet Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Politiker Hun er god på å se sammenhenger og å overblikk og dessuten svært god til å argumentere. I tillegg er hun ekstremt opptatt av rettferdighet, miljø og dyrevern. Selv sier hun ridelærer
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Tja.... har ei som vil bli dataingeniør av et slag, ei som vil bli kokk, en som drømmer om å kjøre søppelbilen (!) og en som er for liten til å ha noen mening om det..... så får vi se da Hehe, jeg har også en som vil kjøre søppelbil Hva de ender opp som har jeg rett og slett ingen anelse om, de har ingen evner eller interesser som strekker seg i en spesifikk retning.
Gjest Skrevet 18. mai 2015 #10 Skrevet 18. mai 2015 En har blitt ambulansemedarbeider Neste skal begynne på nytt, på snekkerlinje Den tredje snakker om følge den første sine fotspor Og den fjerde skal blir søplakjører.....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Jeg TROR hun kommer til å studere statsvitenskap, men at hun ikke blir å jobbe med samfunnsvitenskap. Muligens kommer hun til å jobbe innenfor helsesektoren, som sosionom eller noe i den retningen. Anonymous poster hash: 3e822...9f8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 Min vil først jobbe som kassadame i Kiwi, sa hun. Etter det kan hun ta over selskapet mitt, men Kiwi er tingen tydeligvis.... Anonymous poster hash: a5cc2...fc1
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #13 Skrevet 18. mai 2015 Forhåpentligvis et fornuftig individ med egne meninger og rettferdighetssans. Anonymous poster hash: d653a...fc3
Kanutten83 Skrevet 18. mai 2015 #14 Skrevet 18. mai 2015 Eldste er en slik som bare må finne ut hvordan ting funker og er satt sammen, så et yrke innenfor det, som samtidig vil fungere med hans psykisk utviklingsheming, hadde vært midt i blinken Mellomste må bli noe som involverer biler og kjøretøyer, mekaniker, selger osv Yngste passer en så lenge som skoshopper (riktignok ikke et yrke) Hun tåler ikke å se et par sko uten å måtte ha de Neste på lista måtte bli et eller annet med dyr
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #15 Skrevet 18. mai 2015 Den eldste blir vel CEO, adm. dir., finansanalytiker eller noe. Nr. 2 burde bli stand-up-komiker, men ender kanskje opp i reklamebransjen. Den yngste vil bli kokk, men kan vel også egne seg som billedkunstner, arkitekt, forfatter eller noe annet kretivt. Anonymous poster hash: f7871...e98
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #16 Skrevet 18. mai 2015 Eldste sier pr i dag at han vil bli spilldesigner, før skulle han bli astronom, men hva jeg tror, noe ingeniør/litteratur. Minste blir nok å ha et praktisk yrke, hvor han får brukt kroppen på noe vis, og gjerne en jobb der de andre bruker hørselvern, for han har UTESTEMME 😝 Anonymous poster hash: ebbe9...787
Miss Honey Skrevet 18. mai 2015 #17 Skrevet 18. mai 2015 Min 5-åring vil bli bibliotekar. Har hun sagt siden hun var 4. Hun leser som en 10-åring (hun er en liten Matilda) og har begynt å skrive egne bøker og. Jeg tipper forfatter da:) eller kanskje lærer:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #18 Skrevet 18. mai 2015 Eldste sier pr i dag at han vil bli spilldesigner, før skulle han bli astronom, men hva jeg tror, noe ingeniør/litteratur. Minste blir nok å ha et praktisk yrke, hvor han får brukt kroppen på noe vis, og gjerne en jobb der de andre bruker hørselvern, for han har UTESTEMME Anonymous poster hash: ebbe9...787 Beklager, nå måtte jeg le litt her! Herlig. Anonymous poster hash: bb6a4...e1b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #19 Skrevet 18. mai 2015 Jeg har en to år gammel advokat her, eventuelt politiker. En svært bestemt frøken, som er veldig tydelig på hvordan ting skal være og ikke. Anonymous poster hash: bb6a4...e1b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #20 Skrevet 18. mai 2015 Fatter ikke hvordan dere tror dere kan vite det! En her vil bli Spiderman... Kan ikke se noe spesielt ved noen av de som skal kunne tilsi det ene eller det andre mer enn andre ting (og ja spesielt en er veldig skoleflink, men mest opptatt av kjoler) Anonymous poster hash: fc118...37b
Gjest Maiken og barna Skrevet 18. mai 2015 #21 Skrevet 18. mai 2015 Har virkelig ingen anelse...men håper de velger ut fra evner og interesse.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #22 Skrevet 18. mai 2015 Yngste her drømmer om å kjøre gravemaskiner, han er seks år nå, har sagt det siden han var tre. Men ting kan jo forandre seg. Eldste tipper jeg kommer til å studere noe. Men hva vet jeg ikke. De kan heldigvis ombestemme seg mange ganger ennå. Anonymous poster hash: 3f184...c6f
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mai 2015 #23 Skrevet 18. mai 2015 Må bli noe innen realfag, han er veldig god i matte, sjakk osv. Sier selv han vil bli sivilingeniør, noe alle tre søskenbarna hans er. Han er en skarping! Blir spennende å se. Håper han blir reiselysten og vil ut å oppleve verden!
Monica Skrevet 18. mai 2015 #24 Skrevet 18. mai 2015 Største er 13 år, og vil bli skuespiller. Og skulle ikke forundre meg om hun faktisk hadde klart det. Ellers tror jeg faktisk hun blir vernepleier. Hun er utrolig omsorgsfull, og har hatt en lett utviklingshemmet gutt i klassen hele barneskolen, fra første skoledag så adopterte hun ham, tok seg av han, hjalp han, og dro han med i leken med alle de andre. Minste er 8 år, og vil bli lærer eller barnehagelærer. Han er utrolig glad i barn. Ellers er han flink i matte, veldig glad i å bygge lego, så blir det ikke noe med barn, kan det hende det blir ingeniør.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #25 Skrevet 18. mai 2015 Jenta skal bli brannmann og gutten arkitekt 😉 absolutt godkjent det! 😃 Anonymous poster hash: ee639...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå