Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Er utenlands og skal reise hjem i morra. Lurer da på om vi må handle det vi skal ha på tax-free her eller om vi kan gå innom den på Gardermoen når vi lander? Skal videre med transfer innenlands. Anonymous poster hash: c08f1...cbc
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Du kan gå innom der og si fra om at du skal fly videre så de forsegler posene for deg. Da kan du ta dem med igjennom sikkerhetskontroll. http://www.gardermoen.no/no/reise/reisetips/H%C3%A5ndbagasje+-+Hva+kan+jeg+ta+med+%3F.b7C_wlrQ5q.ips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå