Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Sønnen min ligger på fjerdeplasse nivå i både lesing, skriving og regning.han har akkurat blitt syv år. Jeg er jo så stolt! Han begynte å lese da han var fem, og jeg har alltid lest mye for han da jeg liker det selv. Lærerne nevnte at han vil få annerledes lekser.. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det, jeg tenker heller å stimulere han litt mer hjemme. Flere med barn som er langt fremme Mtp faglig utvikling? Anonymous poster hash: 96ff0...396
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Forsåvidt, treåringen briljerte med alfabetet og telling i går og lærerne i slekta mente hun kunne sklidd rett inn i andre klasse Tenker at ekstra utfordringer er positivt for gutten din, men at det er viktig å også gjøre det samme som resten av klassen. Anonymous poster hash: d8a7e...dcb
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 La lærer få tilpasse! Barn som ligger langt fremme og ikke får tilpasset opplæring kan fort bli lei skolen, fordi det oppleves meningsløst å repetere og terpe på ting man allerede kan. Det er flott om han blir stimulert hjemme,men det at han eventuelt blir stimulert hjemme vil ikke gjøre repetisjon mer spennende. La lærer få tilpasse, så barnet ikke blir skolelei! Anonymous poster hash: 952bf...a7d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Sønnen min ligger på fjerdeplasse nivå i både lesing, skriving og regning.han har akkurat blitt syv år. Jeg er jo så stolt! Han begynte å lese da han var fem, og jeg har alltid lest mye for han da jeg liker det selv. Lærerne nevnte at han vil få annerledes lekser.. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det, jeg tenker heller å stimulere han litt mer hjemme. Flere med barn som er langt fremme Mtp faglig utvikling? Anonymous poster hash: 96ff0...396 Hvordan vet læreren det da? Anonymous poster hash: 39042...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå