Gå til innhold

Er så lei meg :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på facebook at alle vennene mine hadde møttes i byen i går. Hadde vært hyggelig å bli spurt om jeg ville komme også. Har ikke så mange andre venner enn disse så er jo ekstra sårt da de ikke sier ifra. Det har jo skjedd før også. Uff er så lei meg, føler meg så ensom :-(

 

Anonymous poster hash: 7c12f...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ouch, ja forstår den.. Er det noen i gjengen du kan snakke med og spørre hvorfor ingen tenkte på deg da?



Anonymous poster hash: eeac5...3e2
Skrevet

Jeg ville faktisk spurt rett ut hvorfor du ikke ble bedt med. Om det var noen grunn til det, eller om de bare ikke tenkte på deg akkurat da. Sistnevnte kan faktisk skje, jeg klarte å utelate en god venninne en gang i lignende situasjon. Var jeg som inviterte til middag og tur på byen, og rett og slett glemte henne bort i virrvarret... Hun ble selvfølgelig kjempelei seg, og jeg gjorde opp ved ta en jentehelg på spa. For jeg mente jo virkelig ikke utelate henne. 



Anonymous poster hash: 696ea...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...