Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Er ofte full av tanker det hadde vært godt å få skrevet ut, som jeg absolutt ikke vil at andre skal se Anonymous poster hash: 8d74d...ea4
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 He he, en sånn liten lås er i alle fall ikke sikkert, da får du heller kjøpe en vanlig bok, og skaffe deg en safe... Anonymous poster hash: 35308...2e0
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Det er vel helt i orden å kjøpe det. Jeg hadde en slik da jeg var liten, og jeg har selvfølgelig mistet nøkkelen... Ikke pokker om jeg får den låsen opp uten å ødelegge hele låsen og deler av boka! Jeg har til og med fått flere til å prøve å dirke den opp - den sitter dønn... Jeg er så nysgjerrig på hva som står i den, men får ikke lest den Men så hadde jeg en sånn skoledagbok med lignende lås, og den kunne du bare presse litt på, så gikk den opp. Noen ganger måtte det en blyant eller penn til, men den var skikkelig dårlig. Anonymous poster hash: 83890...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå