Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Har du noen tips om hva vi kan gjøre, bør gjøre og hva vi absolutt ikke bør gjøre? Er det dyrt der? Anonymous poster hash: b2d0f...178
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Hvor skal du? Var i 2013. Håper på ny tur i år Chania, Rethymnon og Heraklion. Kan ta buss mellom alle byer. Badeland og akvarium på Heraklion. Perfekt for ungene. Knossos om du liker historie. Gode shopping muligheter på Heraklion. Billig og spise ute (synes jeg da) Båt turer er svindyrt om det er for en hel dag. Vi tok en guidet tur ut på havet til en liten øy utfor Chania. Det var ikke så dyrt. Der kan man bade og snorkle Anonymous poster hash: 88ffb...053
VictoriaS Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Kreta er en fantastisk øy! Søk opp feks Elafonisi beach, dette er den vakreste og mest tropske stranden Kreta er en såpass liten øy at dagsturer til den andre siden fint kan la seg gjøre. Stort tips: Lei dere leiebil og kjør selv! Da kan dere velge hvor dere vil stoppe og spise, handle drikke osv på en av de maaange koselige små restaurantene eller kioskene, privat drevet av familier i generasjoner. Maten på Kreta er kjempegod, folket der er utrolig trivelige og euroen har i lengre tid holdt seg temmelig lav slik at det blir enda billigere å bo der! Hadde jeg fått velge hadde jeg nok flyttet dit og bodd der fast <3 God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå