Gå til innhold

Flott eller sexy i barnetoget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går jo selvfølgelig an å være begge deler men jeg må si jeg stusser litt når voksne damer kler seg i superkort miniskjørt når de følger ungene sine i toget.

Kaldt og regn var det også og da blir forståelsen enda mindre.

Alle liker sikkert å føle seg sexy nå og da men det er tid og sted for alt.

Anonymous poster hash: 0136d...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Et miniskjørt trenger ikke være sexy.

Anonymous poster hash: a1ad6...8ef

Skrevet

Jeg reagerer på miniskjørt og utfordrende antrekk på 17. mai. Synes absolutt ikke det passer. Men det er min mening! Har mange ganger sett unge jenter i kort-korte skjørt og trange, utringede topper. Synes ikke det er fint, og særlig ikke 17. mai! Enda verre er det når disse unge jentene har litt for mye valpefett til å ha på sånne klær!

Anonymous poster hash: 95b5c...141
Skrevet

Unnskyldningen for denslags antrekk forsvinner idet man runder tjue. Før det er man for dum og kan snuble over sånne løsninger - etter tjue bør man være voksen nok til å vite bedre. De villfarne tenåringene kan tilgis det meste av antrekkssynder, men det hadde jo vært fint om flere av dem hadde hatt foreldre med hue skrudd på.

Skrevet

Det skal godt gjøres å se sexy ut i barnetog, og det gjøres i alle fall ikke ved å vise mest mulig hud. Da blir man bare tacky. Flott er enkelt, bare å dra på seg bunaden og gå med rak rygg og godt smil :)

Skrevet

Hun jeg så i går hadde så kort skjørt at hun overhodet ikke kunne bøye seg uten at trusa kom fram. Jeg hadde bunad og cape, holdt på å fryse meg i hjel. Hun i miniskjørt måtte nå virkelig fryse.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...