Gå til innhold

Fantastiske svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært hjemme hos mine foreldre vi, denne helga. Når vi kom hjem igår hadde svigermor rydda stua og kjøkken, vaska og bretta alle klær. Var på utkikk etter et todelt utesett til største datteren min i forrige uke, men fant ikke i hennes str. Og igår lå det altså da klær på bordet når vi kom hjem! Har virkelig vært heldig :) 

Anonymous poster hash: a7996...9f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint du ble glad :) 

Jeg hadde nok ikke blitt så glad om svigers bare hadde tatt seg inn i vårt hus og begynt å rydde og vaske (snike og snoke....) :P

Anonymous poster hash: 9ec72...6e6
Skrevet

Noe sier meg at hun har vært heldig med svigerdatteren sin også :)

Helt ærlig hadde jeg fått noia om svigermor (eller noen andre) gikk gjennom rotet mitt. Hurra for at du er takknemlig, og ikke ble brydd og irritert, slik jeg må innrømme at jeg hadde blitt.

Anonymous poster hash: aca1f...7b2

Skrevet

Jeg hadde fått litt noia hvis min svigermor hadde gått gjennom alle tingene våre, men hadde satt pris på at hun tenkte på oss og ville være hjelpsom. Hadde takket for hjelpen og ikke blitt sur. Har en veldig grei svigermor som jeg kommer godt overens med til vanlig.

Bra du satte pris på hjelpen :)

Skrevet

Haha, nei skjønte det kom sånne kommentarer. Men at noen rydder, vasker og legger på rent sengetøy er sjelden vondt ment?! Eller? Av og til synes jeg synd på svigermødre. Helt ærlig

Skrevet

Hos meg er det bare å bryte seg inn med det formålet om å rydde/brette klær:)

Så heldig du er:)

Skrevet

Antagelig visste hun at dere ville bli glade:-)

Jeg hadde blitt sur hvis min svigermor (eller mor) har gjort det samme, for hun har gått beskjed mange ganger at vi liker å gjøre sånne ting selv.

Anonymous poster hash: b5506...9a4

Skrevet

Vi kjørte bil i 5 timer igår og med to stuptrøtte barn som kunne legge seg i rent sengetøy kl 21.30 var jo dette fantastisk ;) sålenge hun ikke var i nattbord skuffa er jeg glad :P

Skrevet

Vi kjørte bil i 5 timer igår og med to stuptrøtte barn som kunne legge seg i rent sengetøy kl 21.30 var jo dette fantastisk ;) sålenge hun ikke var i nattbord skuffa er jeg glad :P

Hvordan vet du at hun ikke var der....?

Anonymous poster hash: 4fb7b...a14

Skrevet

Vi har barn sammen, så tipper hun skjønner vi har et sexliv ;)

Skrevet

Så bra. :)

Hvordan man tar noe sånt kommer vel litt an på forholdet/tonen ellers også. Min svigermor er ekspert til å kritisere de fleste av våre valg og komme med små stikk om ting hun mener vi ikke gjør bra nok. Og dessuten så har vi ikke "rett til" å bli slitne, fordi ungene våre er så snille og hun hadde dobbelt så mange og var aaaaldri sliten.

Så hvis hun hadde gjort noe sånt så er det dessverre liten tvil om at jeg hadde tatt det som ren kritikk for at vi ikke hadde fått gjort disse tingene selv. :P

Anonymous poster hash: 99ebe...865
Skrevet

Sånt kunne mine svigers også funnet på. De er helt fantastiske. Jeg hadde aldri blitt sur hvis de hadde gjort det du beskrev i hovedinnlegget HI.

For noen måneder siden var de her og overnattet for å passe minstemann mens vi var avgårde i bryllup et stykke unna. Da vi kom hjem hadde svigerfar gjort ferdig kjøkkenet vårt (satt dører/hengsler og håndtak). Svigermor hadde rydda og vaska klær. Og minstemann hadde kosa seg max 😊😄👍

Anonymous poster hash: f4ad3...41b

Skrevet

Sånt kunne mine svigers også funnet på. De er helt fantastiske. Jeg hadde aldri blitt sur hvis de hadde gjort det du beskrev i hovedinnlegget HI.

For noen måneder siden var de her og overnattet for å passe minstemann mens vi var avgårde i bryllup et stykke unna. Da vi kom hjem hadde svigerfar gjort ferdig kjøkkenet vårt (satt dører/hengsler og håndtak). Svigermor hadde rydda og vaska klær. Og minstemann hadde kosa seg max

Koselig..:) Antageligvis noen som hadde syntes det var frekt da! Hadde det ikke vært for svigermor kunne jeg ikke jobbet mer enn i helgene da mistebarnet på 13 mnd er uten bhg til høsten. Hun passer dager hun har fri, så jeg jobber 75%, og faren i huset jobber fullt. Evig takknemlig :Nikke:  :dagens-rose:

Skrevet

Her er det min stemor som holder på slik, og jeg liker det ikke. Siste gang hun holdt på lå jeg på føden og hun omorganiserte hele kjøkkenet mitt etter sitt ønske, vasket alle klærne våre(rene og skitne) og ommøblerte stua mi.. for meg er dette store overtramp, så hun får ikke vite hvor vi legger husnøkkelen flere ganger for å si det slik!..

Anonymous poster hash: 87cd6...450

Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke var der....?

Anonymous poster hash: 4fb7b...a14

Å herregud snakk om å svartmale alt!

Anonymous poster hash: 40721...54e

Skrevet

har vært hjemme hos mine foreldre vi, denne helga. Når vi kom hjem igår hadde svigermor rydda stua og kjøkken, vaska og bretta alle klær. Var på utkikk etter et todelt utesett til største datteren min i forrige uke, men fant ikke i hennes str. Og igår lå det altså da klær på bordet når vi kom hjem! Har virkelig vært heldig :)

Snille! Hadde blitt glad jeg også 😊

Anonymous poster hash: 86f93...5d8

Skrevet

Haha, nei skjønte det kom sånne kommentarer. Men at noen rydder, vasker og legger på rent sengetøy er sjelden vondt ment?! Eller? Av og til synes jeg synd på svigermødre. Helt ærlig Anonymous poster hash: a7996...9f5

Jo, faktisk er det ofte vondt ment, har nettopp lest endel studier om det og uttalelser fra psykologer osv.

Ofte er det, hvis svigermor rydder, et tegn fra hennes side på at hun ikke synes DU som svigerdatter gjør en god nok jobb. Hun stoler ikke på at du klarer å ta deg av sønnen/barnebarn, og føler at hun plikter å stille opp så ting blir gjort ordentlig..

Men fint at du klarer å se på det på en annen, mer behagelig, måte ;)

Anonymous poster hash: ae3da...697

Skrevet

For noen måneder siden var de her og overnattet for å passe minstemann mens vi var avgårde i bryllup et stykke unna. Da vi kom hjem hadde svigerfar gjort ferdig kjøkkenet vårt (satt dører/hengsler og håndtak). Svigermor hadde rydda og vaska klær. Og minstemann hadde kosa seg max

Koselig.. :) Antageligvis noen som hadde syntes det var frekt da! Hadde det ikke vært for svigermor kunne jeg ikke jobbet mer enn i helgene da mistebarnet på 13 mnd er uten bhg til høsten. Hun passer dager hun har fri, så jeg jobber 75%, og faren i huset jobber fullt. Evig takknemlig :Nikke:  :dagens-rose:

Jeg tror svigermoren din er like heldig som har fått deg som svigerdatter :) Det finnes jammen meg mange svigerdattertroll der ute og

Anonymous poster hash: db4b9...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...