Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #1 Skrevet 18. mai 2015 Her på forumet er det jo BARE anonymforum som folk spør/svarer i??? Anonymous poster hash: 2a199...7aa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #2 Skrevet 18. mai 2015 Fordi det er her det skjer noe. Ganske innlysende... Anonymous poster hash: 8acf1...9b0
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #3 Skrevet 18. mai 2015 Fordi det er her det skjer noe. Ganske innlysende...Anonymous poster hash: 8acf1...9b0 Er du teit? Du skjønner hva jeg spør om Er folk så feige at de ikke tør å skrive noe annet enn som anonym, alltid? Anonymous poster hash: 2a199...7aa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #4 Skrevet 18. mai 2015 Fordi det er her det skjer noe. Ganske innlysende...Anonymous poster hash: 8acf1...9b0 Er du teit? Du skjønner hva jeg spør om Er folk så feige at de ikke tør å skrive noe annet enn som anonym, alltid? Anonymous poster hash: 2a199...7aa Så jeg er teit fordi jeg svarer det jeg mener er årsaken? Takk for den du. Jeg tror ikke det har noe med å være feig å gjøre. Folk gidder ikke gå inn på de andre forumene fordi det ikke skjer noe der. Fordi det er her det skjer. Ha en fiiiin dag, og drit i å være så frekk når folk svarer på det du spør om. Anonymous poster hash: 8acf1...9b0
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Først og fremst fordi dette er det eneste stedet hvor man både kan være anonym og ta opp alt mulig av temaer. Det er dermed her det blir underholdende krangler. Selv om mange klager på "tonen" og de frekke anonyme, er det vi som sørger for at siden er poppulær. Anonymous poster hash: 14165...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå