Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Har stått å solgt mat i dag, og bare betraktet min lille familie på avstand mens de har feiret dagen. Og jeg er så stolt av dem! Jeg har to nyyydelige jenter. De gir meg ingen bekymringer. Begge klarer seg supergodt på skolen, og jeg får bare positive tilbakemeldinger. Begge har gode, stødige veninner. Men egentlig er det de to som er besteveninner. De er så snille og så høflige, jeg fatter ikke hvordan de har blitt sånn. Jeg var et suterete og utspekulert troll som barn, og slettes ikke alltid like snill med andre. De har kanskje arvet sin far på det punktet. Han er verdens beste. Alle kameler han svelger mtp mine utbrudd og klagesalver. Fytti, han er god. Vi har vært et par i 15 år og gift i 11, og i dag når jeg satt å betraktet han på avstand fikk jeg kriblinger. Med sine 1.90 cm over bakken, og brunfarge etter å ha vært mye på fjellet ser han ut som en gresk Gud. Jeg lurer på hvor mange damer som satt å beundret han i all hemmelighet i dag. Og han er MIN! Og gjør alt for meg. Han er selvstendig næringsdrivende, jobber mye, men gjør det knallbra. Jeg jobbet bare halv stilling, og likevel har vi penger til å gjøre ca akkurat det vi vil. Jeg kan bruke fridagane mine på lange turer i fjellet mens han er hjemme å jobber. Og han ønsker meg bare god tur. Og i tillegg har jeg vært så heldig å bli født i verdens beste land. Jeg har aldri opplevd krig og elendighet. Jeg har aldri opplevd å ikke ha frihet. Når jeg blir syk får jeg behandling på dagen, og staten betaler min lønn når jeg ikke kan gå på jobb. Jeg har egentlig ikke fortjent dette syns jeg! Jeg har virkelig trukket vinnerloddet i det aller største lotteriet. Og jeg nyter det. Jeg takker høyere makter hver bidige dag for mitt fantastisk gode og i stor grad bekymringsfrie liv. Er det mulig!!! Anonymous poster hash: 52107...b06
Pigalopp:-) Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Jeg har det på samme måte som deg, og det er virkelig deilig! 😄 Er fantastisk heldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå