Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Samboeren er ute på byn og har prøvd siden 22.30 og få kontakt med han på sms og å ringe... Uten hell!!!! Sånn er det hver gang han er ute... Hva hadde dere gjort? Blir ganske forbanna for var og er viktig!!! Anonymous poster hash: 95a67...6ac
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 HI igjen... Sendt snap også og de har han sett men ignorerer meg totalt! Anonymous poster hash: 95a67...6ac
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Herregud du høres irriterende ut. Jeg maser ikke på mannen min når han er ute og hvis jeg ringer så er det i nøden. Han har fortalt om de andre kompisene som har slike kjærester/samboere som deg som "plager" dem når de er ute og synes mannen min er kjempeheldig som får være voksen!Hvorfor MÅ du ha kontakt? Eller rettere sagt hvorfor MÅ du ha kontroll? Anonymous poster hash: e7478...ffd
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Herregud du høres irriterende ut. Jeg maser ikke på mannen min når han er ute og hvis jeg ringer så er det i nøden. Han har fortalt om de andre kompisene som har slike kjærester/samboere som deg som "plager" dem når de er ute og synes mannen min er kjempeheldig som får være voksen! Hvorfor MÅ du ha kontakt? Eller rettere sagt hvorfor MÅ du ha kontroll? Anonymous poster hash: e7478...ffd Ups, så nå at det skulle være noe viktig. Beklager Anonymous poster hash: e7478...ffd
Virginia. Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Denne gangen er det faktisk viktig, men han svarer ikke? Har du tidligere gitt inntrykk av at det er viktig når det egentlig ikke er det? I så fall minner dette meg om gutten som ropte "ulv, ulv" en gang for mye...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Hva er viktig da? Eneste som er så viktig er vel sykdom eller død. Og hvis han har lest snap' en din, så er det vel ikke så viktig. Du virker umoden og slitsom. Bare pass på så du ikke maser og styret då fælt at samboeren din flytter ifra deg. Anonymous poster hash: e06a0...c1f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #7 Skrevet 18. mai 2015 Hvis du ringer flere ganger og sender melding om at det er noe viktig du skal snakke med han om så er det dårlig gjort av han å ikke ringe tilbake eller ta telefonen.. men er det ofte "noe viktig" når han er ute? Høres ut som at dere har gjort dette før.. Og hvis det er SÅ viktig og du føler deg trygg på at han får meldingene dine, hvorfor skriver du ikke bare hva det gjelder i en melding? Hvis det er viktig og han får vite hva det er så ville han da vel tatt kontakt med deg? Anonymous poster hash: 5eca7...e00
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #8 Skrevet 18. mai 2015 Dere virker barnslige begge to. Anonymous poster hash: 6b260...a55
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #9 Skrevet 18. mai 2015 Har han ikke jobb idag? Merkelig og gå ut natt til 18 mai. Håper det gikk bra Anonymous poster hash: f1edf...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå