Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Tenk så flaut om han ikke tenner. Noen som har opplevd? Anonymous poster hash: cd705...347
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Det er jo en ærlig sak, enten så liker han deg eller så gjør han det ikke. Har du tenkt på hvordan det er for menn? De er ikke mindre redd for å få nei de enn det du er... Anonymous poster hash: 6e510...f96
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Hvordan tenker du egentlig at man skal prøve seg? Man går jo littegranne forsiktig fram for å sjekke om mannen er interessert. Kun en gang har jeg "kastet" meg over en mann, og sagt akkurat hva jeg ville gjøre med ham. Det var nok alkoholen som snakket mest for min del.. Men mannen ble mildt sagt positivt overrasket Anonymous poster hash: 891d4...57f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Kjenner bare jeg fikk en knekk når kjæresten over kort tid sa jeg ikke tente han. Anonymous poster hash: cd705...347
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Kjenner bare jeg fikk en knekk når kjæresten over kort tid sa jeg ikke tente han. Anonymous poster hash: cd705...347 Da har du møtt på en drittsekk. Hva slags kjæreste sier sånt? Og hvorfor ble han sammen med deg om du ikke tente ham? Anonymous poster hash: 891d4...57f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Hadde ikke en krangel. Men, dette var grunnen til at han gikk fra meg. Hi Anonymous poster hash: cd705...347
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Hva var grunnen til at han la an på deg i utgangspunktet da? Og har han vært like lite fysisk interessert i deg hele tiden? Jeg kunne aldri hatt sex med en mann som ikke tente meg, men akkurat hvor tent jeg blir kan variere fra gang til gang, avhengig av både egen syklus, dagsform, kjemien vår den dagen og ham. Ble mindre og mindre sex,men hadde enormt mye nærhet. Verste er at han sier han er så glad i meg.avtalte å holde kontakt. Ringte sist fredag hvorav han sa "trudde du hadde glemt meg. Voksen mann dette. HI Anonymous poster hash: cd705...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå