Gå til innhold

Legger du på deg når du har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når går du de ned igjen? Og hvor mye?

Anonymous poster hash: 069aa...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja x 2, mellom 3 og 5 kg.

Skrevet

Ja omkring 2 kg

Anonymous poster hash: 0383a...0fb

Skrevet

Takk for svar.

Når går kiloene ned igjen hos dere?

Skrevet

Men man legger jo ikke på seg bokstavelig talt, kroppen holder bare mer på væske.... Men det viste du jo sikkert😜

Anonymous poster hash: 98f6b...8d8

Skrevet

Føler kroppen min eser ut sånn en uke før og til 1-2. dag av mens, da renner bokstavelig talt all væske og drit ut sammen med blod og gørr, kan virkelig kjenne at kroppen trekker seg sammen og blir sitt gamle jeg igjen😊

Skrevet (endret)

Føler kroppen min eser ut sånn en uke før og til 1-2. dag av mens, da renner bokstavelig talt all væske og drit ut sammen med blod og gørr, kan virkelig kjenne at kroppen trekker seg sammen og blir sitt gamle jeg igjen

Samme her.

+ 1 til 2 kilo sniker seg på dagene før mensen, men kroppen er tilbake til normalen ca. tre dager inn i menstruasjonen.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

1-2 kg

Anonymous poster hash: 521fc...e12
Skrevet

Flere?

Skrevet

Har ikke tenkt over det, men det gjør jeg sikkert. Blir mer sulten rett før og når jeg har mensen, og når jeg ikke har det får jeg dårligere matlyst, så da går jeg ned igjen. Men det er nok ikke snakk om mange kg.

Skrevet

Har ikke tenkt over det, men det gjør jeg sikkert. Blir mer sulten rett før og når jeg har mensen, og når jeg ikke har det får jeg dårligere matlyst, så da går jeg ned igjen. Men det er nok ikke snakk om mange kg.

Kroppen legger ikke fysisk på seg egentlig men den hamstrer vann. Har dere sett på fingrene at ringer sitter litt strammere? At dere får litt mer sokkemerker rundt anklene? Kroppen holder på vann for å produsere ekstra blod. Magen blåser seg opp også, det er livmoren som fylles med blod i skjedeveggene og gjør seg klar til å støte alt ut. Når du er ferdig med å blø er som regel vekten normal igjen også.

Drikk vann og te og slapp av. Du blir ikke feit av mensen.

Anonymous poster hash: 3d4fa...d2d

Skrevet

Med mindre du fråtser da.. Men selv de som ikke flesker seg går opp i vekt.

Anonymous poster hash: 3d4fa...d2d
Skrevet

Ja, mellom 1-2kg.
Det går av igjen når mensen er ferdig.

Skrevet

Man legger ikke på seg, men man veier mer. Vesetlig forskjell. Pga vann i kroppen og hormoner etc kan man veie opptil  2-3 kilo mer, men man har ikke lagt på seg 2-3 killo ekstra fett for det.

Jeg begynner å veie mer et par dager før, men er ikke nede på normalvekt igjen før fire-fem dager etter mensen er ferdig.

Anonymous poster hash: 4a93d...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...