Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hvor? Og når . Anonymous poster hash: ef78b...6ba
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Nei, jeg orker ikke for han tar det bare som en invitasjon til sex. Anonymous poster hash: f4810...f26
BellaSuz Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Ja mange ganger😊 hvor? I byen, hjemme, hos foreldrene mine...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Mange ganger. Anonymous poster hash: 877d8...0eb
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Mange ganger! Anonymous poster hash: bf938...e69
Nullstress;) Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Hjemme, I byen, på skolen og hjemme igjen 😉😙
Elsker livet Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Nei, jeg prøver å holde meg unna. Er utrolig forkjølet, snørret renner, øynene renner og hodet dundrer. Dessuten har ikke dagen vært preget av ro, harmoni og kjæresteri. Mer kaos, sild i tønne bevegelser, høy fokus på organisering, uroen over å få varme drikker over seg eller barna osv. 17. mai er rett og slett en utholdenhetsprøve der jeg er glad om jeg har klart oppføre meg som folk til enhver tid.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Kysset? Herlighet, jeg har hatt mer enn nok med å holde styr på mine fire små på seks, fire, to og 3 mndr.. Fy Sørensen for en dag! Jeg sitter nå helt målløs i sofaen, fullstendig sliten men underlig oppgiret.. søvnen synes milevis unna .. Anonymous poster hash: 3aabd...96f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Ja, mange ganger. Vært skikkelig nyforelsket den siste uka, tror gravidhormonene har tatt helt av nå ^^ Klarer ikke kommer på alle plasser vi har kysset, vi gjør det når vi har lyst. Anonymous poster hash: c8888...303
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Mange ganger og han har også kommet bort og kysset meg flere ganger. I dag tidlig, i bilen da vi skulle kjøre barna til toget, mens vi ventet på barnetoget, på skolen, hjemme mens vi fikset middagen til familieselskapet, etter middagen osv. Anonymous poster hash: 33c22...346
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Ja! Og runka han 😂 Anonymous poster hash: 0456e...1cc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #13 Skrevet 17. mai 2015 Husker ikke! Anonymous poster hash: 56cd9...c6f
Gemini77 Skrevet 17. mai 2015 #14 Skrevet 17. mai 2015 Manage ganger. Vi kysser så ofte at å si når og hvor er umulig.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #15 Skrevet 17. mai 2015 Nei. Han har vondt i halsen. Og jeg orker ikke en ny runde med at han smitter meg, så jeg ham osv osv. Nå får han være syk alene. Anonymous poster hash: d3d92...d21
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #17 Skrevet 17. mai 2015 Ja, kom akkurat ut fra soverommet etter en runde 😜👍🏻 Anonymous poster hash: 0f5bc...00e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #18 Skrevet 17. mai 2015 Ja 😍😍 hatt sex og 😳 Anonymous poster hash: 29a91...41b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #19 Skrevet 17. mai 2015 Nei. Han har tannpine fra helv*** så tror ikke det vil være så lurt Anonymous poster hash: cbd37...3c4
Heisveisen Skrevet 17. mai 2015 #20 Skrevet 17. mai 2015 Jupp. Mange ganger, mange steder. Spesielt etter at vi skålte noen ganger for konge og fedreland ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #21 Skrevet 17. mai 2015 Ja, men når jeg tenker etter vil jeg si mindre enn jeg pleier. Anonymous poster hash: 183ca...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå