Gå til innhold

Har du kysset mannen din i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor? Og når

.

 

Anonymous poster hash: ef78b...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg orker ikke for han tar det bare som en invitasjon til sex.



Anonymous poster hash: f4810...f26
Skrevet

Ja mange ganger😊 hvor? I byen, hjemme, hos foreldrene mine...

Skrevet

Mange ganger.

 

Anonymous poster hash: 877d8...0eb

Skrevet

Mange ganger! :)

 

Anonymous poster hash: bf938...e69

Skrevet

Hjemme, I byen, på skolen og hjemme igjen 😉😙

Skrevet

Nei, jeg prøver å holde meg unna. Er utrolig forkjølet, snørret renner, øynene renner og hodet dundrer. Dessuten har ikke dagen vært preget av ro, harmoni og kjæresteri. Mer kaos, sild i tønne bevegelser, høy fokus på organisering, uroen over å få varme drikker over seg eller barna osv. 17. mai er rett og slett en utholdenhetsprøve der jeg er glad om jeg har klart oppføre meg som folk til enhver tid.

Skrevet

Kysset? Herlighet, jeg har hatt mer enn nok med å holde styr på mine fire små på seks, fire, to og 3 mndr.. Fy Sørensen for en dag! Jeg sitter nå helt målløs i sofaen, fullstendig sliten men underlig oppgiret.. søvnen synes milevis unna ..

 

 

 

Anonymous poster hash: 3aabd...96f

Skrevet

Ja, mange ganger. Vært skikkelig nyforelsket den siste uka, tror gravidhormonene har tatt helt av nå ^^ Klarer ikke kommer på alle plasser vi har kysset, vi gjør det når vi har lyst.



Anonymous poster hash: c8888...303
Skrevet

Ja. Mange ganger:) over alt-

:-)

Skrevet

Mange ganger og han har også kommet bort og kysset meg flere ganger. I dag tidlig, i bilen da vi skulle kjøre barna til toget, mens vi ventet på barnetoget, på skolen, hjemme mens vi fikset middagen til familieselskapet, etter middagen osv.

 

Anonymous poster hash: 33c22...346

Skrevet

Ja! Og runka han 😂

 

Anonymous poster hash: 0456e...1cc

Skrevet

Husker ikke!

 

Anonymous poster hash: 56cd9...c6f

Skrevet

Manage ganger. Vi kysser så ofte at å si når og hvor er umulig.

Skrevet

Nei.

 

Han har vondt i halsen. Og jeg orker ikke en ny runde med at han smitter meg, så jeg ham osv osv. Nå får han være syk alene.

 

Anonymous poster hash: d3d92...d21

Skrevet

Ja, kom akkurat ut fra soverommet etter en runde 😜👍🏻

 

Anonymous poster hash: 0f5bc...00e

Skrevet

Ja 😍😍 hatt sex og 😳

 

Anonymous poster hash: 29a91...41b

Skrevet

Nei. Han har tannpine fra helv*** så tror ikke det vil være så lurt :o

 

Anonymous poster hash: cbd37...3c4

Skrevet

Jupp. Mange ganger, mange steder. Spesielt etter at vi skålte noen ganger for konge og fedreland ;-)

Skrevet

Ja, men når jeg tenker etter vil jeg si mindre enn jeg pleier.

 

Anonymous poster hash: 183ca...103

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...