Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Hvor fersk må tilknytningen være for at man skal ha liv til å ha bunad derfra? Kan mine unger ha bunad fra mine foreldres fødested? Anonymous poster hash: ad574...ede
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Tilknytning er noe / noen man er knyttet til. Det sier seg selv og ligger i ordet. Er ungene tilknyttet dine foreldres fødested? Anonymous poster hash: cb16b...dee
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Det er opp til hver enkelt. Hvor foreldrene dine flyttet derfra før ungene dine ble født så ville ikke jeg syntes det var naturlig. Hvis de derimot fortsatt bor der så ungene er vant til å reise på ferie dit osv så er det greit. Anonymous poster hash: 0b548...2f3
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Det er jo mange som arver fra besteforeldre eller lengre tilbake, så det burde gå fint Anonymous poster hash: 292bd...9eb
Umulia med Amalia Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Det syns jeg absolutt. Jeg har bunad fra hjembygda til farmora mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå