Gå til innhold

Gravid og ugjenkjennelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid. Snart ferdig med svangerskapet. Jeg kjenner ikke igjen meg selv i hele tatt. Jeg må sove hele tiden, men får ikke sove på natten på grunn av krabaten som sparker og vondter her og der.

Jeg er følsom og nærtagen og sint og trist. Jeg går fra å elske alle rundt meg mer enn livet selv til å synes at alle er motbydelige. Gråter å ler samtidig... Sliten konstant, forbanna konstant,

så er jeg jeg drittlei av alt jeg må og forventninger... Hvorfor er alt så forbanna viktig for alle andre? Hvorfor er mitt bidrag viktig akkurat nå? Jeg har ikke noe å gi. Annet enn knyttnever om ikke folk slutter å forvente snart.

JEG SPYYYYR!

Håper jeg føder veldig veldig snart.

Dagens utblåsing, før jeg går å gråter meg i søvn...

Anonymous poster hash: daa55...f99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars! Hvem forventer hva?

Ingen får lov å forvente noe av en høygravid 😡

Anonymous poster hash: cf036...c62

Skrevet

Stakkars! Hvem forventer hva?

Ingen får lov å forvente noe av en høygravid

Anonymous poster hash: cf036...c62

Håper du er ironisk nå!

Anonymous poster hash: b38a4...d5b

Skrevet

Drit i forventningene! Akkurat nå er jobben din å ta vare på deg selv og babyen i magen. Man bli småsprø av å ikke få sove om natta, snakker av erfaring. Klem fra meg.

Skrevet

Ta deg sammen.

Greit du er gravid. Selvsagt skal du hvile så mye du trenger men å ha lyst til å dele ut knyttnever? Selv som gravid så kan man ikke tillate seg å bli et hormontroll.

Er så mange damer som tror man kan oppføre seg som man vil når man er gravid.

Stakkars mannen din og stakkars familien din. Du burde skamme deg.

Skikkelige damer oppfører seg ikke slik.

Anonymous poster hash: 7aced...4e4

Skrevet

Også interessert i å vite hvem forventer hva? Forventer barna dine at du skal lage frokost til de? så ja, det må du. Forventer mannen din at du skal vaske huset hver uke? Så nei, det må du ikke. Forventer lokalsamfunnet at du skal selge kaker på 17.mai feiringen på skolen er det helt innafor å si at det får bli neste år.

Anonymous poster hash: fbda5...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...