Gå til innhold

Ang bursdag og samvær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa ifra til barnefar at han måtte gi oss beskjed hvis han ville finne på noe på bursdagen til barnet vårt, og han sa da at han skulle si ifra innen to dager. Nå er det godt 1 uke... Er det ok? Er han virkelig seriøs da? Han har aldri vært med tidligere å feiret bursdagen til barnet vårt. 

Han sa nå når jeg spurte at han skulle si ifra innen et par dager, men er er lenge siden jeg spurte han nå. Vi hadde egentlig tenkt til  å bestille ferie hvis han ikke ville være med å feire bursdag, men er det slemt av meg å gjøre det nå da?? Han svarer jo ikke, hører aldri noe fra han? 

 



Anonymous poster hash: b089c...dcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry skrivefeil. 



Anonymous poster hash: b089c...dcd
Skrevet

Da sender du sms og skriver at siden dere ikke har hørt noe enda bestiller dere ferie og drar bort.



Anonymous poster hash: a0f81...926
Skrevet

 

Da sender du sms og skriver at siden dere ikke har hørt noe enda bestiller dere ferie og drar bort.

 

Anonymous poster hash: a0f81...926

 

Takk! Var det jeg satt å vurderte. 

 

Anonymous poster hash: b089c...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...