Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Jeg sa ifra til barnefar at han måtte gi oss beskjed hvis han ville finne på noe på bursdagen til barnet vårt, og han sa da at han skulle si ifra innen to dager. Nå er det godt 1 uke... Er det ok? Er han virkelig seriøs da? Han har aldri vært med tidligere å feiret bursdagen til barnet vårt. Han sa nå når jeg spurte at han skulle si ifra innen et par dager, men er er lenge siden jeg spurte han nå. Vi hadde egentlig tenkt til å bestille ferie hvis han ikke ville være med å feire bursdag, men er det slemt av meg å gjøre det nå da?? Han svarer jo ikke, hører aldri noe fra han? Anonymous poster hash: b089c...dcd
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Sorry skrivefeil. Anonymous poster hash: b089c...dcd
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Da sender du sms og skriver at siden dere ikke har hørt noe enda bestiller dere ferie og drar bort. Anonymous poster hash: a0f81...926
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Da sender du sms og skriver at siden dere ikke har hørt noe enda bestiller dere ferie og drar bort. Anonymous poster hash: a0f81...926 Takk! Var det jeg satt å vurderte. Anonymous poster hash: b089c...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå